Mention the Monkey - experimental hiphop

Jeps, zoals ik al schreef, die mooie synth mag heel wat luider.. De kicks staan ook wel luid. Beetje eq'n nog en ie is perfect. Goed gedaan verder. Followed & liked. ;-)
 
Bedankt voor je reactie. Ik zal vandaag eens wat gaan freubelen aan de volumes en eq. Dit is de eerste track in 12 jaar, en eerste track in Logic. Ik had alles verkocht toen ik stopte maar heb het toch weer opgepakt...en heb nu alleen die krks rokit 5, en die zijn niet heel goed voor het uitmixen ben ik bang. En ik moet mijn weg goed vinden in Logic.

Het was eerst ook niet echt de bedoeling om er een rap versie van te maken maar voor lol vond ik dat wel geinig. Dit is zoals ie eigenlijk was waar de volumes wat beter zijn:
https://soundcloud.com/dennis-schauw/original-monkey
 
Lekker aparte meuk. Origineel geluid.

Wel afmixtechnisch zeker nog ruimte voor verbetering. Mis een beetje tophoog overal. En misschien ook kun bij een paar sounds wat laag eraf draaien. Soms kun je ook het diepe laag goed opschroeven, en dan bijvoorbeeld rond 200-250 hz wat wegdraaien. Dan krijg je ook meer lucht, terwijl toch de diepte er goed in zit (rond 60 - 90 hz).

Maar leuk gedaan.
 
Bedankt voor de reakties! Leuk dat jullie het leuk vinden, omdat het zo anders dan anders is was ik niet helemaal zeker van mijn 'stijl'. Ik ga het afmaken en post hier een versie wanneer deze af is. Ik ga jullie adviezen gebruiken om het te verbeteren.
 
Back
Top