Driving Back In Time

Dit katapulteert me inderdaad terug naar "the eighties". Zuivere mix en goede geluidskeuze. Het enige wat nog een beetje ontbreekt is een duidelijk lead (of desnoods een zangstem).
Maar dat is dan ook het enige wat er op aan te merken valt.

:okdan:

:doei:
Danny
 
Hi Solidtrax,

ten eerste lekker syntwave/retrowave nummer...geloof dat ze het genre zo noemen..Vond dat er wel wat verbetering kon in de balans en vibe van de song qua mastering.
Ik heb de sound met wat mastering tools aangepast...beetje analog old school touch eraan gegeven.Ik had niet veel tijd ,wou eigenlijk nog wat automation hier en daar toepassen maar geen tijd voor en zo is ie ook oke....tis meer een voorbeeld.
Als je terug gaat naar je mix kun je nog echt een veel betere sound krijgen dan wat het nu is.:okdan:
 

Attachments

  • Driving Back In Time_remaster.mp3
    4,5 MB · Bekeken: 184
Eindelijk eens een nummer waarbij het laag fatsoenlijk in orde is. :okdan: Lekker.
Lekkere retro feeling. Wel mis ik iets.... iets essentieels. Een vocal inderdaad, of een lead. Een extra melodietje wat er lekker bij past en je meeneemt. Met name bij 3:34. Maar misschien eerder ook al.
 
Goede basis voor een track, heeft echt een goede retrovibe. Ik mis idd de cheesy 80s vocals oid. Maar echt prima gedaan klinkt top?
 
Yeah, helemaal te gek de track :okdan:. Nu ben ik ook wel fan van Synthwave.
De mix en sound zit helemaal goed. Ik mis ook wel die melodie/lead die de track wat meer signature meegeeft.
Maareh.. ik had hem niet beter kunnen maken :)
 
erg mooi, van mij hoeven er geen vocals in!
staat als een huis en de mix is erg goed
daarnaast lekker stuwend ook door die phased 16 note synth bass

een heel klein mini puntje wat ik ergens gek vond klinken. staat er een delay op de shakers, heel hoog gefilterd en gepanned naar de andere kant?
had het idee dat die niet lekker in de groove liep
 
Hele toffe track zeg! Vroeger als kleine jongen luisterde ik veel naar dit soort muziek, voelde me meteen in vroeger tijden:) Zoals eerder gezegd een hele fijne mix!
 
Back
Top