Dozart - Hindabusa

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Dag allen :)

Heb weer wat nieuws gemaakt. Denk qua genre dat het deze keer wel goed binnen 'Psybient/Psychill' valt, of zo.
Ben zeer benieuwd hoe jullie 'm vinden geworden zo.



Gegroet! :W
 
Begint sfeervol. Vocals (zijn tegenwoordig in precies :)) maken het raadselachtig, doen me aan het Afrikaanse continent denken. Ook de percussie past er super bij. Wanneer je naar het einde toe die synth-lijn toevoegt is het wel een kippenvel-moment.

Dit is muziek die er echt wel uit springt en ik echt wel kan appreciëren :okdan:.

:doei:

Danny
 


Visualisatiefilmpje erbij voor op Youtube. :)
 
Ik hou wel van visualisaties bij muziek :). Ook bij jouw compositie versterkt dit het dromerige, hypnotiserende effect :okdan:.

Gewoon machtig en prachtig! Iedere keer als ik de song hoor vind ik hem mooier en mooier. En dat de zang zelf hebt gedaan: :halleluja

Top track kerel!

Respect

:doei:

Danny
 
Ik hou wel van visualisaties bij muziek :). Ook bij jouw compositie versterkt dit het dromerige, hypnotiserende effect :okdan:.

Gewoon machtig en prachtig! Iedere keer als ik de song hoor vind ik hem mooier en mooier. En dat de zang zelf hebt gedaan: :halleluja

Top track kerel!

Respect

:doei:

Danny


Dank voor de enthousiaste reactie. *D Leuk om te lezen.

Rest ook thanks!!!
 
Oude-youtube verwijderd. Nieuwe:



*Betere videokwaliteit.
 
Is dat te vertrouwen? Ik ga er eigenlijk nooit op in. Intuïtief heb ik het idee dat dat oplichters zijn. Jullie ervaring mee?

Niet op ingaan yo, ik krijg dat dagelijks te zien.
 
Ah ja, dacht al zoiets. Leek me ook inderdaad een vorm van spam of iets in die trant.
 
Binnenkort op Spotify, samen met de rest!

2Q==


2Q==
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top