[kraakpiep] monsterhit

goed, dat heeft hier echt wel potentieel...
ik ben niet zo'n fan van de mix.
De drums zijn te 'droog', de synth geluidjes etc staan veel te zacht. De stem op zich wel ok tov de drums, maar de tekst is moeilijk begrijpbaar. Dat kan natuurlijk de bedoeling zijn.
Ik vind dit een zeer originele track! Goed bezig!
 
bedankt voor de reactie!
wat vind je zo 'droog' aan de drums?
de synths had ik eerst wat luider maar dan werd het teveel vond ik. misschien heb ik dan van de weeromstuit wat te hardhandig ingegrepen.

goed punt over de tekst, ik heb hem in de beschrijving gezet op soundcloud, dan is dat alvast opgelost :geslaagd:
 
Cool dit!
Wel paar verbeterpuntjes wat mij betreft: vocal mag iets harder. Denk dat je dat het beste kan doen met de compressor. Subtiel maar hoor, want volume is echt al wel aardig goed zo m.i.
Drum's is ook nog niet helemaal je van het qua balans imo. Denk je limiter dat ook gaat aangeven als je er naar gaat kijken? Eén snare staat volgens mij wat te hard...

Maar complimenten voor de originaliteit. Klinkt echt lekker. Leuk gedaan.
 
yeah! lekker! i like! jouw stem is perfekt. lekkere geluiden. sterke sfeer.
vocals als instrument... ik neig daar naar toe, in mijn eigen tracks. het is niet mijn norm voor andere muziek. the jesus lizard, is een wat bekender voorbeeld, van hoe de zang, niet zo goed verstaanbaar, wel erg sterk werkt.
vocals perfekt dus ook in de mix. lekker, wat gruizig, wat ik eveneens lekker vind. wat vind ik toch veel lekker. het is gewoon een lekker nummer!
 
Nice! Creepy maar ook spannend sfeertje. Hoe neem je nou zo'n fluisterstem goed op en welke effecten heb je daarvoor gebruikt?
 
yeah! lekker! i like! jouw stem is perfekt. lekkere geluiden. sterke sfeer.
vocals als instrument... ik neig daar naar toe, in mijn eigen tracks. het is niet mijn norm voor andere muziek. the jesus lizard, is een wat bekender voorbeeld, van hoe de zang, niet zo goed verstaanbaar, wel erg sterk werkt.
vocals perfekt dus ook in de mix. lekker, wat gruizig, wat ik eveneens lekker vind. wat vind ik toch veel lekker. het is gewoon een lekker nummer!

8~:W:W
 
Back
Top