T5

Hey, wat een mooie Trance track metatron. Echt yo, de beste Trance die ik afgelopen dagen gehoord heb. Als je DJ Superchief contacteert via radio Hive365 zal ie zeker gedraaid worden. Googlen nu maar :)

Prachtige schijf! Fijne week, Gloomy. :)
 
Yess ook lekker sounds, intro kan je de helft korter maken dat zo ik doen om het interessant te houden voor de rest heerlijk :-)
 
Mystic Bedoel je met intro de eerste minuut, of eerste tot tweede minuut?

Bedankt alle voor het luisteren en de feedback :)

Was het nummer gisteren nog een keer aan het luisteren. Er zit een foutje in de overgangen met de kick als deze in de HPF verdwijnt. Dan komt ie in een keer weer terug. Iets niet goed gegaan met het verschuiven van de edit event...
 
Niet opgevallen hier, klinkt dik hoor. Weer even geleden dat ik trance luisterde, maar kan dit wel waarderen :okdan:
 
Ik heb hem ook eens eventjes gecheckt! lekkere track, fijn duister sfeertje. Bassline klinkt ook lekker. Voor mijn gevoel zou de track misschien beter tot zijn recht komen met 3-4 bpm meer. Verder zou ik de opbouw naar drop 4.12 iets interessanter maken, misschien de laatste paar tellen nog een snare roffeltje erbij en een pompende of gate riser. Klinkt op zich al niet verkeerd maar ik voel de drang naar de drop nog niet helemaal genoeg zegmaar :D
Voor de rest klinkt hij qua afmix super, en het arrangement is ook dik in orde. Misschien inderdaad voor de niet dj's een soort radio edit ervan maken. Ik merk zelf ook vaker dat de mensen die extended mixes niet echt diggen om 'gewoon' naar te luisteren. Geluiden zijn ook prima in orde, werk je in the box? Wat mij betreft weer een super productie afgeleverd :mega:
 
Goede sounds inderdaad. Je neemt wel je tijd om alles op te bouwen. Ik vind dat hier best ok eigenlijk. De vocalachtige sound gecombineerd met de glijdende noten werken ook goed. Je wisselt ook af tussen drukke en stillere gedeelten wat het toch boeiend houdt. Het laatste deel kan me dan minder boeien, maat dat is puur een kwestie van persoonlijke smaak dus laat dat niet aan je hart komen ;).

Dus overall score: :okdan:

:doei:

Danny
 
Een fijne track met een goede opbouw en structuur
Ik kan me vinden in de comments van X-treme en Danny. Vanaf 4:12 komt ie net niet echt los.
Een andere en misschien wat frissere lead zou mogelijk de oplossing zijn!?

Ik denk als je dat laatste stuk verbetert, dat je echt een toffe track hebt.
 
Bedankt voor het nemen van de tijd om te luisteren en jullie feedback. OP dit moment druk met werk, maar zodra ik tijd heb ga ik even kijken of ik het stuk bij 4.12 kan verbeteren.

X-treme Sinds je een opmerking maakte bij een paar tracks terug over mn bassline, ben ik hier meer aandacht aan besteden. Fijn om nu terug te horen dat je het nu goed vindt.
 
Back
Top