Science Deluxe - Magic Forest

Opzwepend! Wel heb ik het gevoel dat er nog iets mist, een hook of vocal?

Overigens dans ik niet en dat is misschien maar beter ook.. :-)
 
Opzwepend! Wel heb ik het gevoel dat er nog iets mist, een hook of vocal?

Overigens dans ik niet en dat is misschien maar beter ook.. :-)
hahaha

oei een hook of een vocal erbij , zou kunnen! nog maar ens ff puzzelen/pielen, bedankt voor je commentaar!
 
Lekkere groove yo, lekkere plaat.. Is een plezier om naar te luisteren, thans ik zou ook wel eens willen horen hoe hij klinkt met vocals, maar dat hoeft niet persé. Goed gedaan, lekkere dansplaat!
 
Hi JSC,

je track meer een tribal club vibe gegeven, wat meer energy8):D
Tis een lage qualiteit mp3 dus de sound is niet top maar de vibe voel je wel....vond de track wat energie loos klinken geen drive zeg maar .
Dus dat heb ik eprobeerd erin tekrijgen met wat eq en andere tools.

Misschien wat over de top voor de meesten maar voor in de club ..knalle:peukie:
 

Attachments

  • Magic Forest -Club version.mp3
    4,7 MB · Bekeken: 67
just a dude dus jij verprutst iemand zijn track om die vervolgens te reposten alsof je er iets aan bijgedragen hebt.
volgens mij zit niemand te wachten op jouw mp3tjes
 
just a dude dus jij verprutst iemand zijn track om die vervolgens te reposten alsof je er iets aan bijgedragen hebt.
volgens mij zit niemand te wachten op jouw mp3tjes

Hoeze verprutst?Tis een andere stijl mix/masteren.Als je dat niet hoort of kunt waarderen , prima.Maar je comment slaat nergens op.Leer eerst luisteren voor je poep praat .:doei:
Blijft gewoon zijn track dus waar heb je het over.
 
Hi JSC,

je track meer een tribal club vibe gegeven, wat meer energy8):D
Tis een lage qualiteit mp3 dus de sound is niet top maar de vibe voel je wel....vond de track wat energie loos klinken geen drive zeg maar .
Dus dat heb ik eprobeerd erin tekrijgen met wat eq en andere tools.

Misschien wat over de top voor de meesten maar voor in de club ..knalle:peukie:

Ik vind het allemaal prima hoor, maar misschien is het voor een volgende keer iets handiger als je verteld wat je precies gedaan hebt en wat je daarvoor gebruikt hebt.Eq en andere tools is zo vaag. Ik maak normaal spacesynth/Italo tracks, dus dit was meer een uitstapje (naar de club) om te dansen:D
 
Back
Top