She Wore Her Denim Skirt Today

CosmicDreamer

Sonic Passionado
Lid sinds
29 januari 2005
Berichten
964
Locatie
Hasselt, Limburg, Belgium
das het lot van mijn soundcloud altijd al geweest.. ik begrijp ook niet waarom mensen het niet echt vinden.
 
Eerlijk gezegd : ik heb 32K luisteraars op SC omdat ik zoveel nummers feedback. Mss wat meer naar andere SC members luisteren en op de like-knop drukken ;)
 
Laten we een na contest houden,een niet officieuze wedstrijd.we hoeven niet te wachten tot het einde van het jaar.
Ik stem ja.We tellen al de stemmen op in rubriek' tracks',op het einde van het jaar en de winnaar krijgt een synth naar keuze van het forum door een sms te sturen van 10 euro op de rekening van het forum:halleluja
 
ja, ik zit eerlijk gezegd eerder politieke commentaren op youtube te liken dan liedjes op soundcloud :) alhoewel ik wel een playlist heb met likes.. en van tijd komt er wel eens eentje terug idd
 
80's....afgezien van sommige geluiden doet deze track me niet echt aan die tijd denken. Hij brengt me meer in de sfeer van een misdaadserie uit de 2e helft van de 90's of een p*rno uit de 1e helft daarvan (die tak van sport speelde bij wel meer dingen een voortrekkersrol).
Dit allemaal meer dan positief bedoelt, ik vind het een heerlijk stukkie muziek om naar te luisteren. Spannend intro, mooie progressie, net iets te moderne drums voor de rest (maar dat past er prima bij) en netjes afgewerkt. Ik vind het een niet echt voor de hand liggende mix van geluiden en sferen, maar samen werkt het prima ! :okdan:
 
thx, maar de kern ervan is dus geinspireerd door tangerine dream en inderdaad gemixed met een beetje erotiek door die moderne "summer pop", plus een tikje "hollywood" om de glamour weer te geven.
 
Ok, ik ben er ff stil van een weet niet goed wat ik er van moet vinden. Ik zit denk ik een beetje in het kamp van gemmetje. Het is een beetje een allergaartje van van alles, geluiden uit de 80ties, 90ties, maar dan wel weer een moderne (mix) sound, en dan beetje van de hak op de tak van een synth pop track naar een meer cinema/serie soundtrack en dan naar eclectisch (tangerine waarschijnlijk, ik zelf ken daar nix van) en weer terug naar een foute 90ties serie.
Nee, hier ben ik niet kapot van. Ik vond het zeker niet vreselijk, muzikaal gezien klopt het wel, maar dit is wel een geval van geen keuzes durven maken (mijn mening!), er gebeurt dus teveel.

Wel even afsluiten met wat positiefs, je mix vind ik dan wel weer goed!
 
Mij maakt het niet zoveel uit wat waaruit/waar vandaan komt, vind het allemaal goed passen en klinkt lekker =)
 
Ok, ik ben er ff stil van een weet niet goed wat ik er van moet vinden. Ik zit denk ik een beetje in het kamp van gemmetje. Het is een beetje een allergaartje van van alles, geluiden uit de 80ties, 90ties, maar dan wel weer een moderne (mix) sound, en dan beetje van de hak op de tak van een synth pop track naar een meer cinema/serie soundtrack en dan naar eclectisch (tangerine waarschijnlijk, ik zelf ken daar nix van) en weer terug naar een foute 90ties serie.
Nee, hier ben ik niet kapot van. Ik vond het zeker niet vreselijk, muzikaal gezien klopt het wel, maar dit is wel een geval van geen keuzes durven maken (mijn mening!), er gebeurt dus teveel.

Wel even afsluiten met wat positiefs, je mix vind ik dan wel weer goed!

Die twijfel tussen cinema en poppy summer sound is wel een bewuste keuze, ik probeer een spanningsboog te creeëren want ik heb een film in mijn hoofd met zo'n meid die zich eerst binnen klaar maakt, dan naar buiten komt gewondelt en zich op maakt om met haar sexy outfit aanschouwd te worden door de wereld (natuurlijk met een extra spanningsboog door hoe emotioneel beladen persoonlijke voorkeer voor die look ). En die strofes , dat symboliseert gewoon hoe ik mij voelde toen ik vroeger als tiener altijd uitkeek naar dat ene meisje met die spannende jeansrokken van haar :P
 
Die twijfel tussen cinema en poppy summer sound is wel een bewuste keuze, ik probeer een spanningsboog te creeëren want ik heb een film in mijn hoofd met zo'n meid die zich eerst binnen klaar maakt, dan naar buiten komt gewondelt en zich op maakt om met haar sexy outfit aanschouwd te worden door de wereld (natuurlijk met een extra spanningsboog door hoe emotioneel beladen persoonlijke voorkeer voor die look ). En die strofes , dat symboliseert gewoon hoe ik mij voelde toen ik vroeger als tiener altijd uitkeek naar dat ene meisje met die spannende jeansrokken van haar :P

Ok duidelijk, leuk dat je er zo'n visueel verhaal bij hebt! :okdan:
 
Die twijfel tussen cinema en poppy summer sound is wel een bewuste keuze, ik probeer een spanningsboog te creeëren want ik heb een film in mijn hoofd met zo'n meid die zich eerst binnen klaar maakt, dan naar buiten komt gewondelt en zich op maakt om met haar sexy outfit aanschouwd te worden door de wereld (natuurlijk met een extra spanningsboog door hoe emotioneel beladen persoonlijke voorkeer voor die look ). En die strofes , dat symboliseert gewoon hoe ik mij voelde toen ik vroeger als tiener altijd uitkeek naar dat ene meisje met die spannende jeansrokken van haar :P
Ik wil je niet ontmoedigen maar is dat thema niet al uitgekauwd in talloze films?
Mogelijk hoop je zo “dat ene meisje” terug te vinden maar dat zal op een teleurstelling uitdraaien, want ze is inmiddels ook ouder en wijzer geworden.
Ik zou het maar bij de muziek houden. :okdan:
 
lol, dat is het nu juist, het is een muzikale representatie van datgene wat ik toen voelde, en ik zou mij nog zo voelen met vrouwen die zich zo kleden want het is een performance die ik gewoon smaak :P (natuurlijk niet meer met tieners: tegenwoordig moet je dat er altijd bij specifieren he :P)

En waarom zouden oudere vrouwen dat niet meer mogen dragen? en zich jong kleden ? :P (oh boy, dat wordt hier bijna een lifestyle magazine)
 
Laatst gewijzigd:
leuke geluiden, een iets wat unieke opbouw.
Ik heb zo het gevoel dat dit een oefening, een étude is, niet echt een track. Een "kijk wat ik allemaal kan" nummer, en je kan duidelijk veel meer dan ik ;-)
 
Back
Top