verkenningsvlucht MAM MB33

SlaveoftheWave

Ouwe rot
Lid sinds
14 september 2008
Berichten
1.792
Locatie
Nijmegen
Naast mn x0xb0x kon ik het niet laten een MAM MB33 te kopen, al meer dan een jaar geleden, met het idee een acid livesetje te bouwen
dat kwam er niet van :P

nu even aan de model samples gehangen om de sound nog eens te checken. en het blijkt toch echt een aangenaam apparaatje! :D
wel even de scale en offset potmetertjes instellen naar smaak

live opnametje, eigenlijk een verkenningsvlucht van dit kleine bakje
voor een ieder die wat zuur gepruttel op de zaterdagavond wel kan waarderen



er hangt een joyo phaser achter, dan een beetje van een zelfbouw distortion +, en dan behringer vintage delay
 
Ik vond hem heel er mooi en origineel. Heeft me ook niet verveeld, ondanks de lengte.. 1 minpuntje : het einde is te abrupt, je kon beter wat uitbollen, maar dat is zeker een kwestie van smaak. Goed gedaan Slave! :)
 
Als dit je verkenningsvlucht is, ben ik erg nieuwsgierig naar een intercontinentale vlucht met een snufje vluchtplan :halleluja
Jammen zonder vervelend te worden is een gave.
 
Er komen idd best lekkere sounds uit die MB33! Puntje van feedback, ik vind um over all nog wel wat kaal klinken hier en daar. Da’s misschien ook smaak en overdaad schaadt (zoals wel bij mijn tracks vaker gebeurt), maar toch, beetje aankleding nog kan volgens mijn geen kwaad.
 
Een fijne drone erachter kan wel werken ja, maar desalniettemin zeker een fijne testvlucht :)
 
Back
Top