Tech-house track

Satchmo

Ingeburgerd
Lid sinds
4 december 2019
Berichten
35
Locatie
....
Nog dank voor de feedback op de track waar ik vorige week aan werkte (dat ga ik allemaal proberen uit te werken)

Nieuwe week is nieuwe track haha. Deze week met tech-house achtige productie bezig. Benieuwd wat jullie op de mix aan te merken hebben(kick-bass etc).



Groetjes!
 
Nou, helemaal geen slechte track! Ik vind hem heel goed gelukt qua sounds/opbouw etc. De kick (of misschien de hele track?) staat volgens mij wel net wat te hard, maar ik luister hem nu op de koptelefoon, ik zou hem nog een keer over de monitors moeten luisteren, maar verder heb ik eigenlijk niet zo veel aanmerkingen op je mix. Vocals zijn goed in het nummer geplaatst btw. Dus goed bezig en op naar de volgende ;)!
 
wow, deze is goed man, I love it. Ik luister nu via Behringer monitors op luid volume en ik vind'm thans heel goed klinken. Vocals zijn cool, zelf ingesproken ?
Wat een prachtige basslijn ook. Lekkere plaat yo, doe zo voort! :)
 
ik vind hem goed in elkaar zitten qua compositie, geluiden en mixing :okdan:
Als ik dan toch n minpuntje mag noemen, het eerste intro vind ik niet heel krachtig. Misschien zonder die koek-koek starten :), maar met iets anders!?
 
Mr_Synth je bedoelt die 2 bliepjes die van omhoog omlaag gaan toch? Die het hele nummer doorlopen?

@e-Gloomy-nations nee die vocal het is een sampletje. Had ik maar zo'n stem haha
 
Voetjes van de vloer en handjes in de lucht. Hier krijg je de dansvloer wel warm mee. Alleen die lead synth ging me op een gegeven moment wel op de zenuwen werken. Ik had daar zelf een andere sound voor gekozen denk ik. Maar hoe dan ook prima feestplaat. Ik zou er alleen nog wel een wat langer eind aan maken..
 
Back
Top