SanktPauli - In My Head (Saavan remix)

Sankt Pauli

Stamgast
Lid sinds
7 januari 2009
Berichten
181
Locatie
Ridderkerk
Hallo iedereen, ik blijf het proberen :) weer eens een nummer voor een remixwedstrijd gemaakt. Dit keer van Saavan met In My Head. De vocals zijn van het origineel en verder heb ik er weer eigen muziek omheen gebouwd. Naast de stemmen nog wel een paar andere files van het origineel gebruikt. Het blijft toch leuk om met goede vocals te werken vind ik.

 
Cool weer ...
 
Zo dan... dit is nice!
Vette vocals zeg... heel aangenaam muziekje. Well done! :luv:
Beste wat ik vanavond hier tot nu toe gehoord heb!
 
Eén woord: mooi!! Heel gave opbouw van de track, je beheerst de spanningsopbouw/dynamiek tot in de puntjes. Gaaf wanneer die snare er dan inkomt. En over de mix, tja daar ben ik al vaker lovend over geweest, die is altijd helemaal perfect verzorgd! Heel vet gedaan dus!

BTW over smaakt valt natuurlijk niet te twisten, maar qua muziekstijl ligt mij dit een heel stuk beter dan eerder nummers die ik van je gehoord heb, deze is een stuk minder mainstream/commercieel.
 
Dank voor de comments mensen, fijn dat jullie zo positief zijn. Nu maar weer afwachten of het wat wordt in de wedstrijd. De vocals waren al goed, ik hoefde ze alleen maar te knippen en te eq'en. Natuurlijk nog een flinke portie Valhalla Shimmer erop 8)

BTW over smaakt valt natuurlijk niet te twisten, maar qua muziekstijl ligt mij dit een heel stuk beter dan eerder nummers die ik van je gehoord heb, deze is een stuk minder mainstream/commercieel.

Dat zal toch ook voor een deel met de vocals te maken hebben. Die zijn best wel dromerig en dwingen je wel een beetje een bepaalde kant op te gaan. Heb het toch nog wel geprobeerd modern te houden zeg maar. :D
 
Heel gaaf gedaan!
De eigen muziek eronder vind ik erg geslaagd.
Ik zou alleen wat meer laag/mid uit de vocals maken en mogelijk wat meer high om het wat air te geven.
 
Laatst gewijzigd:
Mooi! 1 klein puntje van kritiek is dat ik de vocals niet zo goed kon verstaan, maar dat hoor ik vaker.. :-)
 
Back
Top