Gloomy - We're All Alpha & Omega

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België


Mijn nieuwste bijdrage.
Een mengeling van alles en nog wat.
Veel gebruik gemaakt van vocoder samples.

Vst's gebruikt : Omnisphere2, Hybrid, Sektor, Nexus2, Predator, enz..
Gemasterd in Ozone.

Benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik hoop op veel reacties,

Met veel dank alvast.

Gloomy :)
 
Leuk gedaan Gloomy.
Na 3.15 had ik wat moeite om mijn focus te houden, mss nog wat variatie proberen toe te voegen?
D'er zit zo 1 smple in die ik niet goed versta, en elke keer moeite deed om hem te begrijpen, er zit zeker het woord 'smoking' in, wat zegt die voor de rest?
 
Ik heb 't moeilijk met de klank vanaf 't begin, opvallend eens die synth mee invalt na de intro die laag doet me denken aan een lage mp3 conversie, ik kan het niet anders uitleggen. Het klinkt platgemept op een of andere manier. Klinkt ook meer links in het stereobeeld. Ik zou wel eens een versie willen horen zonder 'mastering fx' om te zien of dat 't verschil maakt.
Verder geen opmerkingen hoor :D


Ja die vocals mogen wat meer uit de mix pieken.
 
Leuk gedaan Gloomy.
Na 3.15 had ik wat moeite om mijn focus te houden, mss nog wat variatie proberen toe te voegen?
D'er zit zo 1 smple in die ik niet goed versta, en elke keer moeite deed om hem te begrijpen, er zit zeker het woord 'smoking' in, wat zegt die voor de rest?

Ik ga proberen hem nog te variëren vanaf 3.15, dank je wel voor de tip !

Wat hij zegt : "Walking, smacking, smoking, lacking, walking, talking, laughing, got him" :) Ik zal hem wat luider zetten. Update volgt. Thnx Big Ear.
 
Ik heb 't moeilijk met de klank vanaf 't begin, opvallend eens die synth mee invalt na de intro die laag doet me denken aan een lage mp3 conversie, ik kan het niet anders uitleggen. Het klinkt platgemept op een of andere manier. Klinkt ook meer links in het stereobeeld. Ik zou wel eens een versie willen horen zonder 'mastering fx' om te zien of dat 't verschil maakt.
Verder geen opmerkingen hoor :D


Ja die vocals mogen wat meer uit de mix pieken.

Hey Klinkske, dank je wel makker. Ik zal eens zien wat ik kan doen. Ik ga hem eerst updaten, en dan zal ik een privé link zetten zonder mastering. Thnx m8! :)
 
Ik hoor nog steeds dikke vooruitgang. :) Zit lekker in elkaar man... Goeie afwisseling, sounds en die vocals zijn ook zeker leuk gedaan!

Hoe gebruik je die vocoder nou? Ik heb er ook regelmatig ideeën voor, maar kan totaal niet zo'n ding omgaan :D
 
Ff trouwens nog wat: dat vanaf 2:15 is echt maddhafucking brilliant man. Heel erg lekker gedaan!! Dat vind ik nou nog eens een briljante ingeving.
 
Toffe track, lekker feelgood ;) Weinig op aan te merken verder.

Dank je wel Jogi, is heel erg fijn te lezen. Merci beaucoup!! :)
 
Ik hoor nog steeds dikke vooruitgang. :) Zit lekker in elkaar man... Goeie afwisseling, sounds en die vocals zijn ook zeker leuk gedaan!

Hoe gebruik je die vocoder nou? Ik heb er ook regelmatig ideeën voor, maar kan totaal niet zo'n ding omgaan :D

Dozart Dozart, dank je wel vriend, ik ben blij dat je'm leuk vindt, echt plezant :)

Die vocoder die je hoort, zijn allemaal samples, zoals ik schreef in de OP.

Maar gebruik je FL-studio ? Dan zal ik je dat wel uitleggen..
In Cubase ofzo weet ik het niet.

En ne grote merci voor de bijvoeging. Brilliant is een prachtig woord, ik voel me nu echt gevleid. :)
 
Niet helemaal mijn smaak, maar ik hoor het vakwerk. Van die kleine accenten die aangeven dat je aan de details veel aandacht besteed hebt. Ik doe dat zelf ook, maar verlies me daar nog wel eens in, dan kan ik veel te lang knutselen aan twee maten (of zelfs aan één 8)) Mag ik vragen hoe lang jij over een song maken doet, gemiddeld genomen dan... Je bent behoorlijk productief volgens mij :okdan:
 
Sankt Pauli Thanks man, "vakwerk", mooi hoor, is fijn om te lezen. Ik verlies me daar ook dikwijls in hoor. Aan deze heb ik meer dan 20 uur gewerkt, ik denk dat mijn gemiddelde ligt tussen de 15 en de 20 uur. Vroeger was dat veel langer, maar ik produceer al sedert 2004, dus de workflow gaat een heel stuk sneller. Dank je wel man, is erg vriendelijk van je. ;)
 
Sankt Pauli Thanks man, "vakwerk", mooi hoor, is fijn om te lezen. Ik verlies me daar ook dikwijls in hoor. Aan deze heb ik meer dan 20 uur gewerkt, ik denk dat mijn gemiddelde ligt tussen de 15 en de 20 uur. Vroeger was dat veel langer, maar ik produceer al sedert 2004, dus de workflow gaat een heel stuk sneller. Dank je wel man, is erg vriendelijk van je. ;)

Er liggen nog niveaus van bewustwording voor je. Nog verbeterdimensies genoeg. Maar je vooruitgang is m.i. super.
 
Back
Top