Eerste keer feedback House voornieuweling op het forum;)!

Satchmo

Ingeburgerd
Lid sinds
4 december 2019
Berichten
35
Locatie
....
Hey muziekliefhebbers,

Deze week ben ik met een track bezig waar ik graag feedback op zou willen. Brand het af, of help me het te verbeteren. Alles is welkom! Graag zelfs

Dit is de track (Op de een of andere manier kan ik, omdat het denk ik een privé track is, het niet embedded krijgen op het forum.):





Ben benieuwd, alvast bedankt!
 
Laatst gewijzigd:
Op zichzelf valt het wel mee, maar de kraakjes in de break (na 1 min.) zijn wel erg aanwezig (gesampled, he ;)). En de break duurt te lang (> 1 min.).
 
djazid de track valt mee ? Of die crackle? Bedoel je de vinyl crackle die k erin heb gedaan of hoor je distortion?
 
Ja, hij valt mee -> zeker niet slecht of zo, dus nix afbranden.... De kraakjes zijn die van de 'vinyl crackle'. Vallen gewoon een beetje op.
 
Heel goed gedaan

mijn enige opmerking is dat die oa herhalende background guitar riff te off-beat/sync is ,als dat maar een paar keer is gedurende heel de track is dat prima,maar omdat het een loop is heel de track door (of zo herhalend geprogrammeerd) valt dat ERG STOREND op.

Dus ik zou die en mogelijks ander riffs (heb niet alles in detail gecheckt) er strak op quantizen en dan hier en daar manueel off-shiften om een human feel te brengen.
 
mmm te main stream voor mij. De groove op zich is zeker OK. Mij stoort de opmerking van egres niet zo hard, maar de herhalingen zijn idd te talrijk.
DIt doet mij denken aan Wham met n'een beat onder. Klinkt een beetje 'out-dated'.
Succes nog en laat zeker je volgende tracks horen, ben benieuwd wat je nog te bieden hebt.
 
Op de een of andere manier kan ik, omdat het denk ik een privé track is, het niet embedded krijgen op het forum.

Bericht door een moderator:
Uit de aankondiging die bovenin het Tracks forum staat:

Let op: Wanneer je track op SoundCloud op "private" staat, zal er een foutmelding in de embedded player verschijnen. Plaats in dat geval gewoon een link naar de track in je bericht.
 
Dank voor de feedback heren! Ga ermee aan de slag. The Big Ear Out-dated als in 80's wham,of out-dated als in 2014 spinnin records house.
 
Back
Top