Entering Orbit - Lo-fi vocoder synthpopdeuntje :)

teeP

Stamgast
Lid sinds
25 december 2008
Berichten
463
Locatie
Fryslân
Allereerst iedereen nog de beste wensen voor 2020!!

Ben de laatste jaren meer bezig geweest met het maken van Reggae/Dub dan met electronische muziek. Maar wil er wel weer meer mee gaan experimenteren.
M'n synths moet ik weer een plekje geven en opnieuw aansluiten. Ik ga het nu ook wat over een andere boeg gooien met electronische muziek en m'n laptop gebruiken om opnames mee te maken en om midi apparatuur mee aan te sturen.
Dit is alvast m'n eerste brouwsel. Het is wat een vocoder synthpop nummer geworden. De mix is wel slecht maar ik denk dat ik die eerst maar laat voor wat het is. Het idee staat volgens mij wel en klinkt ook wel obscuur zo :)! Feedback is meer dan welkom en neem ik mee voor de volgende ronde. Enjoy :koffie:!!

 
Ik vond hem heel mooi, alleen zou ik graag de lyrics ervan willen lezen, want ik versta er geen woord van. Voor de rest heel erg lieflijke track. Succes! :)
 
Dankje Gloomy en Robi voor jullie mooie reacties :)!!
De tekst ja, daar moet ik nog eens goed voor gaan zitten, het zijn nu nog wat losse flarden tekst die eigenlijk nergens over gaan. Ging mij ook meer om een beter beeld te krijgen van het nummer met een vocoder erbij ;).
 
De kick valt een beetje weg (als die er is...) En de sowieso de drums een beetje vlakjes en achterin. Je mag ze wat mij betreft best wat ruimte geven. Wel leuke synth lijnen, daar gaat het hier om anyway.. ;)
 
Thanks Precursor!!! Jouw punten ga ik ook meenemen voor de volgende ronde! Nummer moet sowieso nog een keer over gedaan worden, denk dat er nog wel wat meer uit te halen valt.
 
Back
Top