Don't Underestimate Me

Dank heren! Ik heb daarnet nog even de kick vervangen en er zal vast nog wel meer moeten gebeuren..
Het deuntje is geïnspireerd door enkele ervaringen op mijn website..
Dan zegt bijvoorbeeld iemand dat mijn muziek lekker klinkt en dan zie ik in de statistieken dat diegene maar 1 minuut geluisterd heeft...
Eigenlijk heb ik dan liever een eerlijke ongezouten mening... Zoals hier op het forum bijvooorbeeld... :D

:koffie:
 
Laatst gewijzigd:
Als het niet bevalt, hoeft iemand van mij niet verder te luisteren. En ik begrijp ook wel dat iemand mij niet wil kwetsen..
Maar zo leer ik er natuurlijk niets van.. :-)
 
Ik heb alleen de eerste versie gehoord... niet slecht, maar ook niet genoeg mijn stijl om nu ook direct de 2de versie te gaan luisteren.
Ik mis een beetje drive in de song. Precies alsof alles te traag gaat, mss een paar bpm versnellen? Ik had zo'n 'french kiss' gevoel, het trager stuk van dat nummer...
 
En ik krijg er een Yello en Art of Noise gevoel bij. Zeker niet slecht, maar de vocals mochten voor mijn part minder gebruikt worden. Jammer dat je sporen weer vol zitten. Leuke, eenvoudige track. Keep at it :)
 
Dank voor het luisteren en het niet luisteren! :-) Het tempo wordt bepaald door de 'vocal'... Daar heb ik de rest omheen gebouwd....
Maar ik zal er nog wel ff verder naar kijken..
 
Klinkt nog steeds goed. Jammer dat je zoveeeeeeeeeeeel reacties krijgt. Ik heb de indruk dat hier heel wat profiteurs op de site zitten.. Posten, maar niets feedbacken.. Zum :r
 
Leuk dat je even geluisterd hebt! Ik denk dat ie klaar is, want ik word 'm zat..

Ben zelf ook niet altijd zo'n held met reageren hoor... Weet regelmatig niet wat ik zal typen! :D
En ik denk dat op het moment de contest iedereens aandacht en energie zal opeisen..
 
Lekker hoor. Doet mij wat denken aan Sphongle, en dan scoor je bij mij al snel punten. :dj:
Die sample 'don't underestimate me' zou ik wel sneller loslaten. Leuk om de track mee te beginnen, maar ergens rond 0:13 wil ik er als luisteraar eigenlijk al het liefst vanaf zijn... als je 'm langer wilt laten klinken dan dat: pitchshiften en daar weer een (trippy) geluidsspel van zien te maken... kan heel cool zijn, en leuk om te doen. Vloeien vaak weer nieuwe ideeën uit voort.

Succes!

Leuke sound iig, met potentie.
 
Dit doet inderdaad behoorlijk aan Art of Noise denken, alhoewel iets minder freaky. Ik mag dat wel. Zou zo als muziek in een 80's film gebruikt kunnen worden. Zo'n scene dat Axel Foley door de tuin van een mansion aan het sluipen is. Ik zou zelf wel iets meer variatie aanbrengen, maar dat is persoonlijk. Hoor ik trouwens een Yamaha RX5? Zo'n gave bak is dat.
 
zo te horen ben je niet te onderschatten Bohemen, nog steeds een korte maar leuke plaat. Laat 'm nu maar rustig af zijn, niets meer aan veranderen. Op naar de volgende, succes! :)
 
Dank voor jullie commentaar! Ja, ik laat 'm zo, denk ik.. Heb 'm nu wel weer vaak genoeg gehoord.. :-)

Hoor ik trouwens een Yamaha RX5? Zo'n gave bak is dat.

Goed gehoord! :halleluja Een deel van de ritmesectie bestaat inderdaad uit een RX5 emulator.
 
Omdat ik vandaag ziek thuiszit en me een beetje verveel, heb ik nog ff op Looperman naar een vocal erbij gezocht...

https://soundcloud.com/bohemen/dont-underestimate-me-ft-jake-buzzard-detroit-to-boston
https://www.reverbnation.com/bohemen...ate-me-ft-jake

Van een flink gespierde en getatoeëerde rapper uit de States.. :-)
(adult content..)

8)
 
Back
Top