nutrixia - edge of chaos (techno) it's time (hardcore)

nutrixia

Nieuwkomer
Lid sinds
17 februari 2005
Berichten
11
Hey iedereen,

Blijkbaar heb ik nog altijd mijn profiel op het forum. Ik denk dat het +10 jaar geleden is dat ik hier nog online geweest ben. Ziet er allemaal strak uit.
Ik maak nog altijd muziek, weliswaar nog altijd amateuristisch.
Af en toe zet ik een nieuwe track op mijn soundcloud, soms haal ik ze er snel weer af.

Een maand of 2 geleden heb ik 2 nieuwe tracks online gezet

Edge of chaos: techno, maar toch geen techno




It's time: hardcore, oude stijl



Alvast bedankt voor het beluisteren

Groeten
 
wat ik wel aangenaam vond is dat de gedetunede zoevende synths (er zal een naam voor zijn, maar die ken ik niet) niet zo knetterhard en distorted op de voorgrond staan, maar meer voor sfeer zorgen om de brute kick heen
verder vind ik de hats/cymbals bij de eerste track aan de zachte kant
 
echt mijn ding niet, die eerste track, ik vond die kick na verloop van tijd echt storend. Dat gezegd zijnde, dat zoevende gluidje is goed uitgewerkt. Die TB-303 past er ook wel bij. Ik zou het wel wat inkorten...
ben niet voorbij sec 27 geraakt bij track 2 ;-) Wel een toffe intro!
 
echt mijn ding niet, die eerste track, ik vond die kick na verloop van tijd echt storend.

Ik heb een hele tijd geleden een mackie 24.8 gekocht omdat ik terug mijn 909 wilde gebruiken. Eigenlijk was het de bedoeling om een meer oldschool gabber kick in te verwerken. Maar heb al talloze uren aan de knoppen staan draaien en ik krijg het maar niet hoe ik het wel. Ik lees overal, gewoon die gain opendraaien. Niet dus :) En dit was eigenlijk de enige kick waar ik tevreden van was en die er ook in paste.


:D Nutrixia !

Hey! :)

Aan iedereen, bedankt om te luisteren!
 
Ik wilde al vragen welke filterbank je voor de kick had gebruikt...

de 2e track vind ik muzikaal ok., product technisch ben ik een leek :okdan:
 
Heb dat filmpje al bekeken hoor. Op het eerste gehoor maak ik ook goeie kicks. Maar uiteindelijk als ik herbeluister wat ik opgenomen heb, vind ik er niks aan. Zeker als ik ze vergelijk met die oude gabber platen.
 
Back
Top