1966 percussie confituur

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.676
Locatie
Streek rond Herentals - België
ok de synth is eentonig maar de drums vind ik wel fris :D

808 cr78 en minipops 7 in sync :walker:

 
Dank voor het luisteren. Het is soms verbazend de resultaten te horen als de timing bewust niet in de grid gezet wordt. Wat ik hier echter niet doe.
 
Sorry als ik blunt ben maar het is niet eens dat de synth eentonig is maar het is toch helemaal niet plezant om naar te luisteren? Als het geluid van de synth bij mij zo uit de speakers zou komen, zou ik serieus gaan kijken of er iets niet goed aangesloten is. Je zult vast een plan of een doelgroep in het vizier hebben maar ik begrijp het niet, ofzo... Excuus als ik je enthousiasme ontneem maar dit is wat ik ervaar en ik kan mij ook bijna niet voorstellen dat jij zit te rocken in je stoel wanneer je dit maakt. Misschien ook wel trouwens...
 
Wat een herrie zeg...na 2 sec moest het af...snap niet helemaal wat je probeerd te doen..
echt irritant die synth
 
Helemaal niet erg hoor. Ik vond t fijn om te focussen op de drums. En de synth is wat geknoei met de ttsh en de arp. Maar heb maar 2 handen en doe maar wat.
heb later die avond een 303 101 en 707 gebruikt, dat smaken jullie vast meer
 
Ik snap wat je probeert te doen.

Ik zou alleen de synth-lijn sidechainen met de percussie om 'm wat dynamischer te maken, en iets meer de key offset proberen te synchronizeren zodat je wat meer "verhaal" krijgt. Het hoeft niet perse in het geijkte 8-16-32 te passen.
Wat er op 8:22 gebeurt is mooi, en ik zou er eigenlijk zelfs mee beginnen. Speel iets meer met reverb.

Knip in je track om 'm terug te krijgen naar 5 minuten of zo, en introduceer ergens een drone en wat dialoog-snippets van ouwe B-films, en dan werkt het geheel nog veel beter.
 
Knap hoor als je 'm zo ver geluisterd hebt :)
Ik post vaak stukken met de bedoeling om wat door te zappen, het zijn maar flarden natuurlijk. Het is geen track.
En ik hoor die slecht aangesloten kapotte sound blijkbaar graag 8o)
Was vooral ook een experimentje met de arp 1601 waar ik nog totaal geen benul van heb hoe ie werkt. (zwijgen we nog over de TTSH) Studeren is mijn beste kant niet.
Maar er zit zeker potentie in de gear om er wat meer mee te doen dat ruimer gesmaakt zal worden dan dit kreng :beard:
 
Het is geen track.
Zeg dat dan meteen... :frons:
Ik heb hem helemaal afgeluisterd en vond het goed te doen, alleen bij sommige overgangen is het duidelijk dat je maar wat aanklooit.
Leuk einde trouwens.

:okdan:
 
Ik vond het best een interessante track voor iets dat geen track is :-D. Maar zonder dollen.. je moet dit even een kans gunnen... start het en ga even mail lezen... of pak een forum draadje erbij en laat dit lekker mee lopen... dan hoor je best mooie ontwikkelingen, afwisselingen en leuke vondsten. 8)
 
ja, een jam iets waar je achteraf mee aan de slag kunt. Ik hoop voor u dat je het ge-multi-tracked hebt! Ik zou met de stems wel iets kunnen doen (denk ik en als ik tijd zou hebben...)
 
Back
Top