Loved-up Loonatics - Ito [Melodic House]

Je hebt de smaak inderdaad goed te pakken... Klinkt goed en lekker. Zou kunnen opmerken dat variatie/afwisseling/nieuwe element iets sneller mag komen, maar aan de andere kant ook weer niet. De track is goed zoals ie is. Zet hem nog even een tandje harder in de break, want dat klinkt toch zeker wel lekker! Het is lekker nummer voor hier op het strand voor als de zon ondergaat en dit op de achtergrond uit de speakers knalt.
 
Het is lekker nummer voor hier op het strand voor als de zon ondergaat en dit op de achtergrond uit de speakers knalt.

Trommeltjes, kalimba, cocktailtje erbij. Ik doe met je mee :W En dank voor het luisteren.

P.S. Opvallend is dat mijn muziek veel beter is gaan klinken, terwijl ik dezelfde VST's gebruik als een paar jaar geleden. Vooral FM8, Sylenth1 en wat gratis Kontakt Instruments. Ik gebruik ook vrijwel altijd maar 1 sample cd: Vengeance Minimal House.

Het grote verschil zit hem in de productie. Daar kun je toch echt een enorm verschil mee maken. Vroeger ging ik stapelen om een vol geluid te krijgen, maar dan slipte de mix vol. Nu snap ik wat mijn plugins doen en steek ik flink wat tijd in de mix. En krijg ik per nummer de smaak meer te pakken. Ik ben nog niet klaar hier :D
 
dit is nu eens echt niets voor mij. Veel te braaf.
Dat gezegd zijnde;
de mix zit wel lekker, zou de kick in het begin mss iets meer punch geven.
de break op 3.30 duurt m.i. iets te lang, de overgang op het einde van die break is leuk gedaan.
just my 0.02€
 
Mooie geluiden en een mooie sfeer. De hook, de melodie is vet.

Maar de opbouw is slecht. Er had veel meer ingezeten. Nu komt alles erg voorspelbaar en braaf voorbij.

Ook de fills zijn wat zacht.

Er lijkt veel tijd in de mix te zijn gestoken terwijl de compositie helemaal niet af is.

Wil niet als een zeikerd overkomen want het is echt wel een vette hook.
 
Wil niet als een zeikerd overkomen want het is echt wel een vette hook.

Zeikerd! :D Nee, alleen maar goed man. En je hebt ook wel een punt. Het is allemaal weinig verrassend. Ik luister op dit moment naar een DJ-mix en de meeste tracks zitten minder voorspelbaar in elkaar. Ik ga even goed nadenken en maak binnenkort een versie 2. Deze lag nog op de plank en wilde ik snel af hebben. Nieuwe liedjes maken is leuker *D
 
Als ik een rijbewijs zou hebben, dan lijkt me dit wel een fijn muziekje voor op de snelweg.. :-)
 
Whhhooooo... je tracks worden inderdaad alleen maar beter en beter... ik denk dat ik zelf ook een brave Hendrik ben want mij bevalt dit van begin tot eind. Braaf? Zal wel. Te Braaf? Niet voor mij. Ik heb hier echt enorm van genoten. Ik vind de synths heel mooi afwisselen. De percussie in de begeleiding is zeer vol en afwisselend waarmee je bij rustigere synth-partijen er toch de spanning in houdt.
Ik vind het echt heel mooi! :halleluja :halleluja
 
Dank jullie wel 3ddie en DigitalArt. Ik ben ook reuze braaf :D Qua geluid en stijl zit ik nu op het niveau wat ik wil. De arrangementen mogen wel wat spannender en uitdagender.

Ik heb nu een YouTube-downloader geïnstalleerd en als ik een tof nummer tegen kom sla ik hem op. Het komende jaar hoop ik nog wat te groeien in het arrangeren en als dat lukt ben ik dik tevreden. Ik hoor in elk geval regelmatig tracks voorbij komen waarvan ik denk: als ik me best doe, lukt mij dat ook. Dat was vroeger wel anders :dubbel:
 
Dank voor je reacties SlaveoftheWave. Ik mix nu erg op gevoel en weet niet goed wat 'normaal' is. Daarom luister ik nu vooral veel muziek en probeer ik ook daarin te groeien. Ik heb nog een stuk of 10 tracks op de plank liggen en maak ook snel nieuwe opzetjes. Op deze manier hoop ik stappen te blijven zetten en wie weet waar het toe leidt. Ik heb het plezier in elk geval hervonden :okdan:
 
Back
Top