Need for speed underground muziek (Tips afmix en master)

Deleted member 34904

Gedeactiveerd account
Lid sinds
7 mei 2010
Berichten
421
Hoi,

Nieuwe track gemaakt, ben opzoek naar een aantal andere oren die eens zouden willen luisteren. Track blijft zoals die is, maar ik ben nog niet zeker van de verdeling: laag, midden, hoog. Als ik naar mijn andere tracks luister, heb ik het idee dat deze iets meer laag en iets minder hoog mag hebben... :? Wil het graag nog even tunen voordat ie op de streamingdiensten komt.

https://soundcloud.com/user-369817743/wheelie-in-zuid2/s-r73mF

Groetjes, Sjoelie
 
En hier effe ook mijn poot nalaten. Ik vond'm heel erg goed. Ook de mix, en ik luister op Behringer monitors. Voor mij klonk het goed, ook met het volume op heel luid :)
 
En hier effe ook mijn poot nalaten. Ik vond'm heel erg goed. Ook de mix, en ik luister op Behringer monitors. Voor mij klonk het goed, ook met het volume op heel luid :)

Ik zag het net op soundcloud, thanks voor de comment. Ik heb ook een aantal niet muzikanten gevraagd en heb nog geen gekke klachten gehoord, dus waarschijnlijk upload ik hem dan morgen bij cdbaby
 
Dit is echt een heel vette track. Zeer mooi gemixt... alle geluiden zitten goed duidelijk in het klankbeeld. Mooie track ook. Lekker duister en heel mooie klanken. Knap gemaakt! :halleluja :okdan:
 
Mix klinkt strak en open. Alles is goed hoorbaar en je hebt goed met diepte gewerkt. De muziek zelf is niet mijn stijl, maar met Need for Speed underground denk ik aan het race spel. Daarna toe vertaald zou het zeker wel lekker zijn om met een race spel door de donkere straten van Tokio of iets te racen met dit op de achtergrond.
 
Hot Import Cover Art.png


Heb de track omgedoopt tot Hot Import - The Getaway

Over 2 weekjes zou hij overal online moeten staan:)
 
Back
Top