Lost Warrior - Alto Paraiso

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Lid sinds
25 juli 2002
Berichten
3.879
Locatie
Alto Paraiso, Brazil


Track 3/3 met de titel Alto Paraiso. Alto Paraiso is een dorp ergens in het midden van Brazil waar ik wil gaan wonen, en waar ik deze track ben begonnen afgelopen zomer. Datum staat voor 21 maart 2021, dan wil ik daar zijn gevestigd. Nu nog even m'n tijd uitzitten in India...

Hoor graag opmerkingen over de opzet, afmix en alle andere dingen die volgens jou beter kunnen.
 
Ik vond'm prachtig, zeer mooie en geslaagde track. Goed zo. En ik hoop dat je volgend jaar in Brazilië mag wonen. Succes met alles wat je doet! :-)
 
Lang geleden dat ik dit soort muziek heb geluisterd. Vind hem heel goed en mooi volgestouwd met energie! Ik vind persoonlijk het moment rond 1 minuut waar alles wegfilterd iets beter dan het moment rond 3 minuten, maar dan loop ik wel te zeuren :P (die eerste voelt iets natuurlijker)
 
Bedankt dat jullie allemaal de tijd hebben genomen om m'n track te beluistern. Dat vind ik cool!

Robi Heb al heel lang geleden, in 2013, een visioen gehad met daarbij een sterk gevoel dat Brazilië het beloofde land is voor mij. In maart 2017 de stap genomen en uit Nederland vertrokken, maar ben in India blijven hangen voor werk. Hierdoor, maar ook een beetje door angst of misschien is onzekerheid een beter woord, is het gevoel minder geworden.
Ben al meerder keren in Brazilië geweest en afgelopen zomer 7 weken doorgebracht in Alto Paraiso. Was daar tijdens een ceremonie dat het visioen en gevoel weer erg sterk terugkwamen met de duidelijke boodschap dat dit, Alto Paraiso, de plek is voor mij.
Ben er ook op een aparte manier terecht gekomen. Was vorig jaar in Bali, en had via Tinder een match met iemand die op dat moment in Alto Paraiso zat. Had toen al een ticket gekocht naar Brazilië voor de maand daarop en ben haar daar gaan opzoeken. De date zelf is het niet geworden, maar zo is het dorp wel op m’n pad gekomen.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top