Dozart - Trapped in beat flows

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
En toen werd het weer tijd voor iets knallends:



Meningen? Opmerkingen? Aanvullingen? tips? Vertel 't mij!

Hij staat nog 'in de stijgers'. :)
 
Retevette plaat. Opmorksel : die high pitched stemmetjes, zou ik weglaten van zodra de bass inkomt met de drop.. alleen die zware stem overhouden. Echt wel een coole schijf, bass is vet. Goe gedaan al, Dozart! ;)
 
Retevette plaat. Opmorksel : die high pitched stemmetjes, zou ik weglaten van zodra de bass inkomt met de drop.. alleen die zware stem overhouden. Echt wel een coole schijf, bass is vet. Goe gedaan al, Dozart! ;)

Thanks man :)
Ik had het al eerder zoals jij zei, maar vond het juist wel leip zo er in komen mét vocal. Geloof me: dat is cooler! :D Of bedoel je misschien die vocal vanaf dat de bass erin komt een octaaf downpitchen? Dat heb ik nog niet geprobeerd iig. Morgen es kijken. Wellicht klinkt dat idd wel cool... :)
 
Vocal stond nog ergens out-of-sync. Hihats nog wat snerpend en hard in bepaalde frequenties; zachter gezet. Leadsynth ook nog hier en daar wat netter verzorgd.
Gaat aardig richting 'af' 8)
 
Retevette plaat. Opmorksel : die high pitched stemmetjes, zou ik weglaten van zodra de bass inkomt met de drop.. alleen die zware stem overhouden. Echt wel een coole schijf, bass is vet. Goe gedaan al, Dozart! ;)

klinkt nu al dik :) en verder eens met bovenstaande, die high pitched er soms in en soms uit doen
 
Hebben jullie bepaalde tijdstippen in de track waarbij die vocals beginnen te irriteren? :)
Ga ik er vanmiddag effe mee aan de slag.
 
vanaf 1'19" begin ik genoeg te krijgen van dat stemmetje..

Daar moet ie echt nog wel... hij hoort bij het erin komen van die beat. Maar hij is weer geüpdatet. :) Vocal nu op wat stukken weggelaten. De kunst van het weglaten op het juiste moment, hopelijk...
 
Zelf zo naluisterende: dit is beter. :walker:

Hoe vinden jullie 't zo?
 
Hij is heel mooi, dat laatste stuk vind ik fantastisch.. Alleen ja, die stemmetjes (Chipmunks) past er niet zo goed bij, voel ik. Voor de rest : prima! :)
 
Hij is heel mooi, dat laatste stuk vind ik fantastisch.. Alleen ja, die stemmetjes (Chipmunks) past er niet zo goed bij, voel ik. Voor de rest : prima! :)

Kwestie van smaak dan. Ik vind het zelf onmisbaar voor de track. Belangrijk element. :) voor de rest dank :D
 
Leuke track! Zou ook zo een rap op kunnen?

Dank je. Ja, dat zal ongetwijfeld supervet kunnen klinken. Absoluut. Alleen waar ik vind een rapper die tof op dit tempo een vette rap erop gaat doen? :D
 
Back
Top