Golem [Progressive house]

Ik vind het echt een geweldige track. Het klinkt echt fenomenaal en professioneel. Het kon mijn aandacht wel vasthouden gedurende de 8 minuten die het duurt, voldoende afwisseling wat mij betreft. Prachtig en knap werk!! :halleluja
 
Dit is een genre dat mij niet echt ligt, maar:
De mix is mi zeer goed!
De gebruikte geluiden zijn basic, maar passen wel goed bij elkaar. bv ik mis wat punch in de kick, maar eigenlijk past het wel in de track.
Ik vind het veel te lang duren, maar mss is dit eigen aan het genre...
Ik word niet echt geinspireerd door de track, weet niet waarom, maar dat is wel spijtig, want het heeft wel alle elementen om dat te doen bij mij. Mss omdat de opbouw / progressie niet uitdagend genoeg is voor mij.
 
HI Bombario,

ik ben zo brutaal geweest en je track van soundcloud geripped(helaas 128kb mp3 versie).....omdat ik dacht hier moet toch echt een Club versie van gemastered worden.:engel:8):kont:

Dus zo gezegd....zo gedaan,,,,,nu doe je mee met da big boys :dj::mega:
 

Attachments

  • Golem [Progressive house]Club Master.mp3
    7,4 MB · Bekeken: 91
Een zeer fijne track.
De groove is going, yeah!
Er zit n zeer fijne overgang in en super melody vanaf 4:11.
Misschien de melodie vanaf 5:07 wat meer spannender maken door resonant filter dat op n neer gaat?
De track hield mijn aandacht tot het einde :okdan:
 
HI Bombario,

ik ben zo brutaal geweest en je track van soundcloud geripped(helaas 128kb mp3 versie).....omdat ik dacht hier moet toch echt een Club versie van gemastered worden.:engel:8):kont:

Dus zo gezegd....zo gedaan,,,,,nu doe je mee met da big boys :dj::mega:

Nice Master!!!
Als je nog eens tijd over hebt... :D
 
Nogmaals beluisterd met fatsoenlijke speakers en hij klinkt lekker. Misschien wel een beetje basserig, maar 128 kbit is natuurlijk ook niet ideaal. Waar heb je dit mee gemasterd? Ozone?

Meeste gedaan met Ozone 8 :)


En dit nummer als reference track gebruikt.....wel zo verdomde handig als je een bepaalde sound wil:

 
ha die laatste video heb ik ook pas naar zitten kijken, wat een uitzicht :)
en fijne sounds uiteraard ook!

mooie track bombario, strakke mix klinkt helemaal af. zou wel wat meer bas lusten, maar die master van just a dude vond ik dan ook weer net te veel bas, wel algemeen vollere en diepere sound
hij heeft ook eens een track van mij gemasterd waarop ik vervolgens de mix ben gaan herzien en het geheel nog zeker een stap hoger heb kunnen tillen

doet me ook wel denken aan van die wat tragere old school trance, beetje minimaal, melodieus, fijne vibe.
doe zo voort!!
 
Back
Top