Tracks: Warm Hearts en Strum Station

Productief bezig man, goed zo.. je kunt er alleen maar op verbeteren. Ik vond, zoals je ziet op SC, je nummers wel goed. Nu luister ik naar je "Black Demons" op NFF :)
 
Strum Station is heel goed. Goeie sounds. En het verloop van het nummer is wat a-typisch, wat echt werkt.
Warm Hearts spreekt me minder aan. Die Jarre-achtige leads maken me zenuwachtig *D
 
Hi Robi, man man ik ben meteen naar de video's gegaan want jouw muziek is sowieso heel sferisch en past dus vaak uitstekend bij beelden... en je stelt wederom absoluut niet teleur... prachtig man!

Warm Hearts: erg lekker. De a-typische ritme's zijn een beetje jouw handelsmerk maar werken altijd erg goed in de track. Lekkere klanken, mooie arpjes, ze kunnen mij niet druk genoeg zijn (voordeel van een opgeruimde geest 8o))... heel lekker en past zeer goed in de beelden. Mooi werk!

Strum Station: zo mogelijk nog beter, jeetje man... en die video in het begin... echt gaaf! Mooie muziek ook met een lekkere rustige progressie en prachtige beelden weer erbij...

Ik ben zo ontzettend benieuwd naar je CD... hoe ga je in hemelsnaam een selectie maken uit al je muziek? Ben benieuwd wat jij zelf jouw beste nummers vindt. Maar zo ver is het nog niet dus eerst nog even mijn hoed af voor deze twee pareltjes. Mooi werk!!! :okdan: :halleluja
 
Back
Top