lekker harde techno!!

Er zit veel verschil in volumes. De ene keer klinkt het hard, dan weer zacht. Probeer alles in balance met elkaar te zetten.

De sfeer is goed, het is leen wat aan de saaie kant. Als je er wat meer elementen in zet zou zetten die de aandacht afleiden zou de track zeker ten goede komen.
 
hey allen, ja ik was gister iets te enthousiast haha. had voor het eerst fx via sent en return en kon niet niet van de filters afblijven
 
De mixdown klopt geen snars van. De kick komt n/iet uit, de filter fx zijn leuk maar je moet je mixer anders instellen om een knal effect te krijgen... Nice try :)
 
De mixdown klopt geen snars van. De kick komt n/iet uit, de filter fx zijn leuk maar je moet je mixer anders instellen om een knal effect te krijgen... Nice try :)

ja helemaal eens! ik heb ook totaal geen compressie gebruikt. Dank voor feedback!
 
hey allen, ja ik was gister iets te enthousiast haha. had voor het eerst fx via sent en return en kon niet niet van de filters afblijven

Hahahah... in ieder geval +3 bonuspunten voor je enthousiasme. Ik vind het wel een grappig effect geven.. het wordt een beetje surrealistisch en duister... Ik heb er geboeid naar geluisterd. :okdan:
 
haha thx 3ddie, ja kijk wat ik wel pleit is vooral wel het experiment aan blijven gaan. Soms beetje serieuws soms beetje rommelen en niet conform
 
Back
Top