TECHNO TRACKIE

Thanks beide, ja ik raffel het te snel af.. maar ga er wel nog even op door om einde mooi te maken
 
Leuk! Fijne track!
Ik mis zo wat opbouw in de drums. Ik zou niets veranderen aan het huidige drum aspect, maar mss hier en daar een layer toevoegen.
 
Leuk! Fijne track!
Ik mis zo wat opbouw in de drums. Ik zou niets veranderen aan het huidige drum aspect, maar mss hier en daar een layer toevoegen.

Dank voor je input, ik heb idd niet veel aan de drum opbouw gedaan. Tis wel een track waar ik mee verder wil. kom nu zo langzamerhand uit de loopmode haha
 
Ja een heel goede basis voor een track. Ik mis wat variatie hier en daar maar dat hebben anderen ook al opgemerkt. Fijn dat je er nog verder aan wilt werken want dit heeft heel veel potentie. Het klinkt in de basis gewoon super goed! :okdan:
 
Hey 3ddie, thank voor je enthousiasme heel nice om te horen. Mijn probleem is dat ik als een dj denk en ach als ie 2,5 min ok is dan mix hem weer door..
Maar moet idd effe doorzetten
 
de groove is dope... zit een lekekre stuwing in wat de track maakt wat ie is geaccentueerd door het filterwerk. Knopjes draaien en spelen met frequenties... niks mooier dan knopjes!!!!
 
Back
Top