Dozart - Joy of Timeless Being

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Dag allen!

Heb weer eens wat nieuws gemaakt, en dat wil ik graag delen. Zoals de titel al waarschijnlijk doet vermoeden een heel vrolijk en blij liedje :)



Vertel me uw mening, en eventuele verbeterpuntjes!

p712_4_00_02.jpg - Click image for larger version  Name:	p712_4_00_02.jpg Views:	0 Size:	31,4 KB ID:	3715604
 
Laatst gewijzigd:
Mooi trackje Dozart, heel lieflijk en zacht. Mooie titel man, knap gedaan allemaal! :)


Dank je wel man!
Lekker luchtige track.
Mooie melodieën ook.

Dank u. De melodieën vind ik altijd erg belangrijk. Die moeten tot op het uiterste af kloppen. Die vormen de richtingen, de stromen van de rivier (de flow tijdens 't maken)
 
Nog ff wat punten op de ï gezet vanavond. lekkerder over de koptelefoon en oordopjes op hard volume nu denk ik.
 
Ja is inderdaad een heerlijke track, veel afwisseling en heel gave effecten toegepast. Boeiend tot het eind! :okdan:
 
Ja is inderdaad een heerlijke track, veel afwisseling en heel gave effecten toegepast. Boeiend tot het eind! :okdan:


Dat vind ik nou nog eens gaaf om te 'horen'!
 
Laatst gewijzigd:
Inmiddels staat ie in (door mijzelf) gemasterde vorm in de OP!
 
Heerlijk trackje!!!
:okdan:


Dank je. Maar hij stond op het moment van jouw reactie nog wel verkeerd afgesteld.
Er stond een onbedoelde extra compressor op de master bijvoorbeeld die een heleboel wegdrukte; heel slecht.

Alles is vandaag en gisteren geoptimaliseerd. Wie 'm nu nog eens aanklikt krijgt de juiste versie onmiddellijk te horen!
 
Ik raak'm niet beugehoord, dat is een goed teken. Well done Dozart. ;)


Ja, dat is belangrijk ;)

En ben er ook sindsdien met m'n tengels vanaf gebleven, dat is ook een goed teken :D Full finished..

Next track!
 
Dozart,

yip ik heb je track even onder de loep genomen.
Mijn eigen twist aan gegeven.
Tis maar 128 kbits mp3 van soundcloud maar goed , dat mag de pret niet drukken.:mega:
Tis met headphones alleen gedaan vanwege het late uurtje.

:doei:
 

Attachments

  • Dozart - Joy Of Timeless Being .mp3
    5 MB · Bekeken: 107
Dozart,

yip ik heb je track even onder de loep genomen.
Mijn eigen twist aan gegeven.
Tis maar 128 kbits mp3 van soundcloud maar goed , dat mag de pret niet drukken.:mega:
Tis met headphones alleen gedaan vanwege het late uurtje.

:doei:


Wat heb je in hemelsnaam eraan veranderd dan? :D
 
Back
Top