Gloomy - No Idea

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België
Dankzij één van mijn ingebeelde vriendjes, heb ik een nieuwe track kunnen maken.
Ik ben er vast zeker van dat jullie 'm kunnen smaken.
Laat eens wat horen als jullie willen, wat denken jullie ervan ?
Alvast bedankt.
Gloomy :)

 
Goed! De beats zijn wat te 'platjes' voor mij. Leuk dat trompetje (?) rond 1.30.
Zoveel nummers van jou ! Heel productief medunkt ;-)
 
Geweldige track Gloomy!!! Echt geweldig. Veel afwisseling mooie geluiden lekkere akkoorden... niets mis mee!! :halleluja
 
Klinkt erg tof.
Orignele sounds heb je ook gebruikt.
Erg verfrissende track.

Dank je wel Jeroen, doet deugd te lezen. Fijn dat je'm apprecieert. :)
 
Goed! De beats zijn wat te 'platjes' voor mij. Leuk dat trompetje (?) rond 1.30.
Zoveel nummers van jou ! Heel productief medunkt ;-)

Jeps, je hebt gelijk, de beats zijn wat plat.. Heb daar nog commentaar over gehad. Thnx!

Productief ?

Eens tellen :

Ongeveer 10 uur per dag produceren.
Aan een nummer werk ik 20 à 30 uur.
Dat is 1 nummer om de 3 dagen zeker ?

Maar ik heb uitgelegd waarom ik als een "razende" tekeer ga :



Ik moét en zal verder werken aan dit boek. Er is simpelweg geen tijd meer.

Thanks again man..

Pssst, dat trompetje is een sample.. legaal haha :)
 
Geweldige track Gloomy!!! Echt geweldig. Veel afwisseling mooie geluiden lekkere akkoorden... niets mis mee!! :halleluja

Super 3ddie, dank je wel beste kerel.. toppie van je :okdan:
 
Goed! De beats zijn wat te 'platjes' voor mij. Leuk dat trompetje (?) rond 1.30.
Zoveel nummers van jou ! Heel productief medunkt ;-)

Vind van niet.Mijn huis moet niet altijd meetrillen en ik gehoorschade oplopen.
 
Gloomy, wederom leuk en geod gedaan, maar voor mij is het één van uw zoveel nummers. Je hebt al beter gemaakt. Ik mis tegenwoordig een 'wow' factor in uw tracks, precies alsof de hoeveelheid belangrijker is dan de kwaliteit/originaliteit/wierdness. Of mss zit ik er helemaal naast en zitten mijn oren gewoon vol met snot de laatste tijd, kan ook ;-)
 
Haha, Grote Oor :)

Je hebt 100% gelijk man.

Kijk eens wat ik een paar dagen geleden postte op het Image-Line forum :

You're absolutely right. But in this case it is not about quality, but about quantity. There is simply no time left to write decent music. The world is coming to an end. It's all about the text that I post with the music, not the music itself. Have you already tried the manual for my book? I make music like a madman. And nothing will stop me, only illness and death. As long as I'm living I will be working on my musical book.. You don't have to listen to the music, you just need to read the comments and repeat when necessary. I know I make f*cking bad music.. especially in those days when I was called Gloomer. Even Gloomy makes terrible music, what do you want, because I can't read a single musical note.. I do everything by ear.

I'm not the bringer of evil (or good music), but the bringer of awareness. We need to act quickly! There's no more time left.

Thank you for your kind words, again you are right. And you have to know that the tracks that I make public, were on private since months on Soundcloud, so I hàve to rush to keep up. Don't forget I'm disabled too, so I have all the time in the world to work on my book.. That is, when this Earth keeps existing.


Maar ik heb het harstikke naar mijn zin als ik muziek maak, dus dat is ook mooi meegenomen.

Dank je wel voor je openhartige commentaar, Ear. ;)
 
de beats te platjes?? neuh.... werkt juist goed zo...

over de wow faktor, en je produktie.. ik vind dit nummer juist wel lekker, en merk dat je dingen wat anders aanpakt, al blijft je stijl staan. ik moet nog zoveel luisteren van je jan, gij de sneller nummers maakt dan god horen kan.
lekker gelaagd, en verfrissend zoals robi al zei, ik neem zijn bewoording over, wat dat is het.

en het einde, dat vind erg goed.. haha.. de rest ook natuurlik...
 
Hey, dit was wel een lekkere uptempo trackkie die ik goed kon versmaden.
Ik zou willen dat ik zoveel tijd had om muziek te maken :P
 
Hoi hoi,

Ter informatie:

Ik zal me aanmelden om DJ te worden op de internetradio genaamd Hive365

Home | Hive365 Internet Gaming Radio

Ik werk heel hard aan een demo.

Daarom zal ik een tijdje geen muziek produceren.

Stem af op Hive op donderdag avond, omdat DJ Superchief zijn wekelijkse "Trancecast" zal spelen. (de allernieuwste en allerbeste Trance)

Log ook in op het Hive Discord-kanaal. Ik ben er bijna altijd:

Discord | Hive365 Internet Gaming Radio

Dus een tijdje geen muziek meer van Gloomy ..

Als je mijn muziek mist, ga je gewoon naar mijn SC- of YT-pagina: :D



https://www.youtube.com/user/gloomer2000

Fijne week allemaal!

Gloomy
 
Back
Top