Freak - Aciiid!

djtt

Big stupid grin
Lid sinds
24 april 2005
Berichten
972
Locatie
Amersfoort


Hoi!

Weer eens een nieuwe track afgerond. Beetje techno, beetje acid!

Laat vooral weten wat je er van vind!

Thx!
 
Ik vind het heel erg knap gemaakt. De mix is goed en klinkt als een geheel (behalve een aantal effecten die naar mijn smaak iets te veel op de voorgrond treden). Het is niet mijn smaak muziek maar ik vind het altijd leuk om te horen wat forumleden produceren. :okdan:
 
Ik vind het heel erg knap gemaakt. De mix is goed en klinkt als een geheel (behalve een aantal effecten die naar mijn smaak iets te veel op de voorgrond treden). Het is niet mijn smaak muziek maar ik vind het altijd leuk om te horen wat forumleden produceren. :okdan:

Coolio! Thx, kan je aangeven welke effecten je te hard vind staan? Dan ga ik kijken of ik daar iets aan kan doen.
 
Coolio! Thx, kan je aangeven welke effecten je te hard vind staan? Dan ga ik kijken of ik daar iets aan kan doen.

Ik vind bijvoorbeeld het monotone effect dat ergens vanaf 1 minuut 50 tot 4 minuut 55 veel te veel op de voorgrond komen.
 
OOOkay, niet mijn stijl, maar wel eens interessant om naar te luisteren.
Ik vond hem net iets te eentonig. Mss wat meer variatie in de sequence steken?
Maar ik ken dus niets van ACID, dus negeer mij gewoon :-)
 
Klinkt echt lekker en strak vooral ook.
Vanaf 1.40 begint het echt fijn te worden met die acid-invloeden.

Thx Robi!

Ik vond hem wel lekker, leuke effectjes en al.. Maar idd die Acid stab staat te luid. Keep it up man! :)

Daar heb ik wat aan gedaan, zeker als hij de vrije ruimte heeft gaat ie iets te hard. Nieuwe versie geüpload! Thx!

Ik vind bijvoorbeeld het monotone effect dat ergens vanaf 1 minuut 50 tot 4 minuut 55 veel te veel op de voorgrond komen.

Daar heb ik inmiddels iets aan gedaan, ik heb de boel wat zachter gezet.

OOOkay, niet mijn stijl, maar wel eens interessant om naar te luisteren.
Ik vond hem net iets te eentonig. Mss wat meer variatie in de sequence steken?
Maar ik ken dus niets van ACID, dus negeer mij gewoon :-)
Thx! Ik vond het juist wel tof om die acidlijn zo eentonig te maken, dat is voor mij het thema van de track.
 
https://soundcloud.com/djttster/djtt-freak

Nieuwe versie, acidlijn wat zachter!
 
Strakke track. Ik vraag me af, hoe heb je die acidlijn gemaakt en welke effecten staan erop ? Goed yo, echt waar. :okdan:
Thx man!!

Ik heb die acidlijn gemaakt met de bass line 3 van Audiorealism. Een zelfbouw distortion erover met wat delay.
 
https://soundcloud.com/djttster/djtt-freak
 
Daar is ie weer. Had hem ff privé gemaakt omdat er een label was die hem wel uit wilde brengen. Maar niks meer van gehoord!
jerzz weet jij misschien nog een label waar deze heen kan?

gr, Ted
 
Back
Top