Gloom's levenswerk

Ik vond de track in de eerste link echt nice. Daarna kwam automatisch We make your music, vond ik ook tof. Heb ook een paar x door je hele video lijst gebladerd en er een paar uitgezocht.

Die link trouwens die overal bij staat, wat is dat trouwens? Had direct associaties met de Principia
 
433b5cf9a2235e7bea01c630e5383172.png


Hey Sjoelie, bedankt voor je mooie commentaar, doet me echt deugd.
Hierboven dus een plaatje waar oue.one over gaat.
Het is vooral bedoeld voor wiskundigen, natuurkundigen, wetenschappers allerlei.
De creator is een goede vriend van me..
Hij kan bijna alles Wiskundig verklaren, hij kraakt in deze pagina's zelfs de Bijbel-code.
Wij, One, zijn er om jullie te helpen, maar dat wil de Elite niet.. zij hebben een andere Agenda.
Maar gestaag komen we er wel.. De site zorgt voor heel wat opschudding, ik ben daar getuige van.
Niet normaal gewoon.

Maar hey, nogmaals hartstikke bedankt voor te luisteren, te lezen, te kijken en je to-the-point vraag!

Gloomy :)
 
Oh, dit topic had ik helemaal over het hoofd gezien! :-S

Ik heb nu alleen naar de muziek geluisterd..

Die site van One had ik al een keertje bezocht, maar ik heb altijd een hekel aan wiskunde gehad..
Als ik terugdenk aan die wiskundeleraar toen, krijg ik weer rillingen! :-)


:biertje:
 
Doet me wel wat deze track. Vind die arp het erg goed doen in de track inclusief de clip die je er bij hebt gemaakt.

Metatron, grapjas :) Nee yo, dank voor je lovende woorden, ze maken mijn dag goed. Dank je wel hoor! :)
 
Oh, dit topic had ik helemaal over het hoofd gezien! :-S

Ik heb nu alleen naar de muziek geluisterd..

Die site van One had ik al een keertje bezocht, maar ik heb altijd een hekel aan wiskunde gehad..
Als ik terugdenk aan die wiskundeleraar toen, krijg ik weer rillingen! :-)


:biertje:

Hey beste Behomen.. leuk dat je je poot achterlaat. Ja, ik herken dat : ik heb 9 (!!!) jaar Frans gehad van dezelfde lerares. Zij kon mij niet uitstaan en ik haar niet.. Daardoor was ik steeds op de examen gezakt. Ik heb een bloedhekel aan Frans gekregen. Maar laat me je zeggen dat One niet te begrijpen is, tenzij je IQ hebt van 200+ ofzo :dubbel: Nee, het is geschreven voor mensen die wat van Wiskunde afkennen, dus ik verwacht niet dat je dat leest. Maar de kans bestaat erin dat jij PRECIES de juiste mens kent, en hem/haar dat kunt doorsturen.

Dank voor de lovende woorden! Fijne dag kerel! :)
 
Heb erg veel bewondering voor wat je allemaal zoal hebt gemaakt.
Knap ook om deze creativiteit te hebben en dit ook als zodanig te kunnen ontwikkelen.

Mooie woorden Jeroen, ze doen me erg deugd, dank je wel makker. Blij dat je er zo over denkt. :)
 
Oh, dit topic had ik helemaal over het hoofd gezien! :-S

Ik heb nu alleen naar de muziek geluisterd..

Die site van One had ik al een keertje bezocht, maar ik heb altijd een hekel aan wiskunde gehad..
Als ik terugdenk aan die wiskundeleraar toen, krijg ik weer rillingen! :-)


:biertje:

Pff, ik heb ook wat proberen te lezen van die site. Maar het Engels is zo tenenkrommend slecht dat ik er geen touw aan vast kan knopen..

Cool dat je je werk als één groot boek ziet Gloomy!
 
Hey Timecop, dank voor je lovende woorden over mijn boek, doet deugd om te lezen ;)

Wat betreft die site : je zou alles van voor naar achter kunnen lezen, maar ook van achter naar voor, van boven naar beneden.. je kunt het lezen in spiegelschrift, ondersteboven, enz... Het is een wonder wat die man, vriend van me, allemaal kan. Ik heb al echt paranormale dingen gezien van hem.. Hopelijk krijgen jullie dat ook te zien in de vorm van een filmpje van Gloomy. Ik ga het namelijk filmen.

Thanks again buddy. :koffie:
 
Back
Top