Gloom's levenswerk

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.110
Locatie
België
C://Gloomer2000/Revelation

Ik heb ongeveer 15 jaar aan dit project gewerkt.
Nu weet je waarom ik zoveel tracks en films heb gemaakt ..

Bekijk de handleiding hier:



Laat me alsjeblieft wat opmerkingen achter, want het is echt belangrijk.

Bij voorbaat dank.

Gloomer + Gloomy = GLOOMER2000
 
Ik vond de track onder de video erg geslaagd !! Lekker zwart, deep... top done man.:okdan:

Thanks Skelet voor de mooie commentaar.. Schrijf je me liever een pb als het gaat om mijn Concept?
 
Toffe track en ook een erg sterke video

En ben je mijn boek al beginnen lezen, haha :D

Dank je wel Jeroen, van harte.

Fijne dag verder en eventueel een leuk weekje verlof! :)
 
Vette track! Neemt me terug naar een avondje I Love Techno (2007 geloof ik). Hier zit wat dissonantie van “het goede soort” in, schuurt lekker, maar zeker niet te, nice! :okdan:
 
Ik denk dat ik wat fonts mis ofzo, want ik kan de helft van je site niet lezen. Hoop wel dat je het zelf niet al te serieus neemt, maar ziet er wel uit als een goede uitlaatklep voor je.

Dan de track: ik vind 'm echt dope! denk wel de beste en meest luisterbare track die ik van je heb gehoord tot nu toe.
Kleine puntjes zijn dat de kick vrij droog is, maar deze zit later toch best goed in de mix. En die robot/vocoder stem had van mij wel een beetje gepitched kunnen zijn, om iig wat beter in de melodie te passen en minder monotoon te zijn.

Maar echt wel degelijk nummer, qua eq beetje mid-heavy. De bassline zou wel meer naar voren mogen komen denk ik. Het einde valt wel een klein beetje tegen, mocht je nog eens naar de compositie kijken zou ik vooral daar nog wat aandacht op leggen.
 
Hey dreamer, thanks a lot man.. Ja, die vocoder, ik weet niet op welke manier ik die moet autotunen. Ik neem je puntjes zeker mee naar mijn andere nummers. Bedankt kerel! ;)
 
FYI :

Als jullie het lied goed vinden, kunnen jullie hem hier gratis downloaden :

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomy-gloomer2000-revelation

Vriendelijk bedankt!

Gloomy.
 
Knap dat je je werk opvat als een boek of 1 groot project. Alles hangt samen, samen 1. :okdan:
Met de link naar het spirituele volg ik je niet helemaal. Komt me te vreemd over. Maar ieder z'n ding ;-)
 
Knap dat je je werk opvat als een boek of 1 groot project. Alles hangt samen, samen 1. :okdan:
Met de link naar het spirituele volg ik je niet helemaal. Komt me te vreemd over. Maar ieder z'n ding ;-)

Mr. Muzak, dank je wel mijn beste voor deze leuke opmerkingen.. Om eerlijk te zijn, het spirituele op zich is zich nog aan't manisfesteren op die bepaalde youtube pagina... alles op zijn tijd. Bedankt voor me uit te checken! :)
 
So dope!! Gloomy da man ;)

Hey Jan echt vette sound heb je ontwikkeld

Haha, leuk, fijn om te lezen, dank je van harte flyweight, toppie van je ! :)
 
Verbazend hoeveel werk je verzet. Ik heb even door die video gzapt van een uur en tot mijn eigen verbazing ga ik die dubstep van je eens terug checken :D
 
Verbazend hoeveel werk je verzet. Ik heb even door die video gzapt van een uur en tot mijn eigen verbazing ga ik die dubstep van je eens terug checken :D

Hey klinkske, dank je wel man, leuk om te lezen.. Als je een nummertje heel erg goed mag vinden, hier zijn ze allemaal gratis te downloaden :

https://gloomer2000.bandcamp.com/

TY :)
 
Ik ga even puur reageren op de track, de video en hoe je de tekst heb getypt en in beeld brengt qua timing en look en alles. Ik vind het echt heel goed gedaan. :) Wat ben jij vooruit gegaan zeg met je muziek.
Echt veel beter in staat geworden tot toonvastheid, een eenheid scheppen in het soundgebeuren en er gevoel in leggen. Chapeau!
:dj::maffia:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top