Doing it My Way

Ik vind het een vrolijk track. Kan wellicht nog iets aan vulling gebruiken maar zeker een heel mooie basis. Leuke afwisselingen ook die precies op het juiste moment komen :-D
Fijne track om naar te luisteren. Bedankt voor het delen!
:okdan:
 
Veelbelovend, mooie geluiden, knappe percussie ook.. ik verwachtte wel een tegenmelodie rond 1.20, maar die komt later, ook goed. Mooie arpjes allemaal. Veel plezier ermee man!
 
Hij heeft nu ook een einde en mijn sporen zitten bijna vol..
https://soundcloud.com/bohemen/doing-it-my-way
https://www.reverbnation.com/bohemen...-it-my-way-wip

Vind deze track erg leuk en verfrissend klinken.
Je hebt absoluut de basis gelegd voor iets moois.

Dank! Ik ben benieuwd.. :-)

Ik vind het een vrolijk track. Kan wellicht nog iets aan vulling gebruiken maar zeker een heel mooie basis. Leuke afwisselingen ook die precies op het juiste moment komen :-D
Fijne track om naar te luisteren. Bedankt voor het delen!
:okdan:

Ja, ik had behoefte aan een vrolijk deuntje.. :-) Heel veel vulling kan er niet meer bij, want mijn sporen zitten bijna vol..

Veelbelovend, mooie geluiden, knappe percussie ook.. ik verwachtte wel een tegenmelodie rond 1.20, maar die komt later, ook goed. Mooie arpjes allemaal. Veel plezier ermee man!

Ja, vond afgelopen week nog een leuk gratis UVI-player drumstelletje.. Al wordt het steeds moeilijker om nog freeware dingetjes te vinden die op mijn systeem draaien... :-S

iets te poppy voor mijn stijl, maar desalniettemin wel tof gedaan.
Mag nog wat vulling hebben, mss wat gezang?

Het is dan ook mijn stijl.. :-)

Ja, zang zou wel leuk zijn.. Maar ik heb een beetje iets tegen anonieme mysterieuze acapella's van het internet..
Maar wie weet.. In mijn omgeving heeft iemand gezegd misschien zang bij een trackje te gaan maken.. Ik ben benieuwd! 8)

:biertje:
 
Laatst gewijzigd:
Dank jullie!

Ik heb nog een paar puntjes op de -i- gezet en ook iets minder echo op de vocal om het verstaanbaarder te maken..
Maar volgens mij is ie zo wel klaar, tenzij iemand nog bezwaar heeft? :-)

:W
 
Dank voor het luisteren! 80's was niet het uitgangspunt, grappig dat het toch zo klinkt.. :-)
 
Ondanks jullie fijne reacties, krijg ik maar heel weinig luisteraars op de deuntjes die ik hier plaats..
Ik heb besloten om weer eens met vakantie te gaan!

Tot later! :-)
:doei:
 
Jammer van die weinige luisteraars.. Ik heb op SC de kaap van 30.000 overschreden, dat is niet dankzij goede muziek te maken, maar dankzij het vele feedbacken van andermans platen.

Veel plezier op vakantie! :-)
 
Back
Top