Halloween - op de Novation Peak

skrie

Ingeburgerd
Lid sinds
30 Maart 2017
Berichten
78
Locatie
Koudekerk aan den Rijn
Het is weer de spooky tijd van het jaar.
En laat ik nu net een heel spooky vet kerk orgel geluid uit mijn Peak hebben geperst. :D

Verder alle geluidjes ook van de Peak. (Best een veelzijdig apparaatje als je het mij vraagd)

 
Hey, leuk man, en haha die video.. evil you! :-)
Knap gedaan, je geeft me een hele bron van inspriratie... Mooie geluiden gebruikt ook.

Ik merkte dat je soms nogal eens afweek van de grondnoot.. Ik doe dat ook altijd, maar onbewust, want ik kan geen noten lezen noch spelen. Hoe kun je afwijken van de grondnoot zodat alles alsnog lekker klinkt ?
 
Hey, leuk man, en haha die video.. evil you! :-)
Knap gedaan, je geeft me een hele bron van inspriratie... Mooie geluiden gebruikt ook.

Ik merkte dat je soms nogal eens afweek van de grondnoot.. Ik doe dat ook altijd, maar onbewust, want ik kan geen noten lezen noch spelen. Hoe kun je afwijken van de grondnoot zodat alles alsnog lekker klinkt ?

Op dezelfde manier als jij. Ik kan ook geen noten lezen en wordt niet gehinderd door enige vorm van kennis. :P In dit geval was de muziek zo scheef dat op een gegeven moment alles kan.
 
Hahahah... wauw.. dit heeft echt een heel bijzonder klank en roept inderdaad een spooky gevoel op... zou muziek kunnen zijn uit een jaren 80 Pinball machine :P

Mooi gemaakt !!! :okdan:

En de video is ook geweldig!
 
Ik heb heel veel angst gekregen van je track ! Koud zweet brak me uit. Werkelijk beven en ik durf de deur niet meer uit. }:|

Wonderbaarlijke machine. Summit komt er aan als kerstcadeau van m'n vrouw... hell yeah !

De Summit zal natuurlijk bruut geweldig zijn. Echter ben ik een beetje op mun pik getrapt dat het keyboard niet Poly-AT is.
Ik zoek namelijk voor mun Peak al tijden een Poly-AT keyboard omdat de synth het ondersteund.
Dus... is het extra storend dat de dikke keyboard versie van de Peak geen Poly-AT keyboard heeft. Maarja....
 
Poly-AT ... omdat de synth het ondersteund ... de dikke keyboard versie van de Peak geen Poly-AT keyboard heeft.
Huh? Dat is wel heel raar! Kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent! :stupid
 
Dus... is het extra storend dat de dikke keyboard versie van de Peak geen Poly-AT keyboard heeft. Maarja....

Goh ja, aan de Peak zit ook zo een vervelend issue. CC33. Ik ga het allemaal niet uitleggen, maar dat is de reden waarom ik hem terug verkocht had.
De summit lost dat op. Geen Poly AT, nu ja, daar kan ik nog mee leven gezien de uitmuntende sound...
 
Goh ja, aan de Peak zit ook zo een vervelend issue. CC33. Ik ga het allemaal niet uitleggen, maar dat is de reden waarom ik hem terug verkocht had.
De summit lost dat op. Geen Poly AT, nu ja, daar kan ik nog mee leven gezien de uitmuntende sound...

Je maakt me wel heel nieuwsgierig. Ik heb de midi van de Peak helemaal doorgezaagd
vanwege een midi-controller hobbie project en er nooit problemen mee gehad.

De Poly-AT droom is echt een ding voor mij vanwege mijn Vangelis fandom.
Misschien is het overrated, maar ik kan er niet eens achterkomen omdat niemand ze verkoopt.
(Ja... nu dan eindelijk... de ASM Hydrasynth... maar 49 keys vind ik net een beetje weinig tbh)
 
Back
Top