Nog een electro-track

deathspell

Ouwe rot
Lid sinds
29 juni 2012
Berichten
1.577
Hi allemaal,

Voordat ik ga mixen en zo, wilde ik dit nummer even bij jullie voorleggen - gewoon om te kijken of jullie nog suggesties, tips of verbeterpunten hebben. Dus... shoot, en hou je niet in.

Het is dus electro... vrijwel 100% met modulaire synths opgenomen, afgezien van de strings aan het begin.

Veel luisterplezier!
 

Attachments

  • 2019-10-06 19.41.27.mp3
    10,3 MB · Bekeken: 75
Sorry geen suggesties of verbeterpunten... klinkt gewoon supervet... Lekker nummer en cool dat je het meeste met modulars hebt gedaan!
Succes met mixen en ik ben benieuwd naar het eindproduct!!

:okdan:
 
Leuk, knap dat je dat uit een modular gehaald hebt.
Hoe heb je dat stereo effect erin gekregen? (mijn modulaire opnames zijn meestal te mono-achtig)
Welke sequencer heb je hiervoor gebruikt? Is dit een 'one take recording' of is het 'layer op layer' opgenomen?
Hetgeen volgt, just my 0,02€
-> Ik snap de sample niet goed in dt nummer. Heeft maar een beperkte meerwaarde. Mss wat in stukken knippen en wat effecten op zetten en gebruiken als een instrument?
-> Stuk voor de break en na de break zijn iets te lang.
-> De break mag ook wat meer uitgediept worden. De start van het stuk na de break mag iets dramatischer.
ciao, ToAd
 
Klinkt goed,mix is goed,mooi gedaan.

de herhalende sample is niet goed (het feit dat hij zo kort op elkaar herhaald bedoel ik dus)
 
Ja best vet idd. Vind dat sampletje niet beel toevoegen. En in de break gebeurd eigenlijk niets. Zou de break wat langer maken en daarin opbouwen.
 
Mooi,is het de bedoeling het rond te strooien of alleen hier op het forum er mee blij te zijn?
 
Back
Top