Night in the City

Een welbestede zaterdagnacht als je het min vraagt. Heerlijke track met groove, funk en een retro vibe. Heel mooi gemaakt. Einde is een beetle abrupt. Ik heb er van genoten!
 
fijne algehele sound, lekker kort staccatokickje die wel diep gaat en goede drive geeft, mooie delayde stabjes en dan vanaf 20 seconden komt dat basje er in en gaat hij als een trein!
nu een volledige versie maken:) hoeft echt geen 8 minuten te zijn, maar tussen de 4-5 minuten heb je al wel een meer volwaardig nummer.
 
Ja, sorry voor het abrupte einde! Ik viel bijna achter mijn pctje in slaap..

Dank voor het luisteren. Ik zal proberen het verder uit te werken wanneer ik weer in een goede mood ben.. :-)
Nu moet ik wel weer in een goed dag/nacht ritme komen, want morgen weer aan het werk!

De mix heb ik nog een beetje aangepast, maar het viel me best mee wat ik geprutst had..
 
Dank! Ik heb nog wat aan wat details en de mix geprutst, maar er zit nog steeds een wat abrupt einde aan.. :-)

:W
 
Heb het daarnet nog even geluisterd tijdens een nachtelijke wandeling door de stad en wat mij betreft is ie af!
Tenzij iemand daar nog bezwaar tegen heeft.. :-)

Ook daarnet weer een jaartje ouder geworden, dus ik hoop dat 't allemaal niet te belegen gaat klinken.. :beard:

:W
 
Zitten een paar heel toffe stukken is (Mijn favoriet stuk zit rond de 2:40), mix zit ook strak ineen, maar het duurde mij allemaal wat te lang.
Ik zou eens overwegen om de drums te deleten op een paar stukken en met iets helemaal anders (dan bedoel ik andere drum geluiden) te proberen. Dat het geheel zo wat gebroken wordt waardoor mensen zoals ik beter bij de les blijven.
t'Is maar een voorstel hé!
Voor de rest goed bezig!
Ciao, ToAd
 
Idd, daar kan je wel gelijk in hebben! Eigenlijk vind ik 'm ook niet helemaal af klinken, nu ik weereens luister.. :)

:biertje:
 
Na 4-5 keergeluisterd te hebben ben ik hem wel een beetje beu gehoord. Ik zou anders tewerk gaan wat betreft het uploaden... Gewoon een pre-track posten, af en toe bumpen, en als je feedback genoeg hebt verwerkt, kun je'm uploaden als volledige track... Niet zo man, wij verliezen kostbare tijd :) Maar hij is goed Bohemen, niet aan twijfelen.
 
Na 4-5 keergeluisterd te hebben ben ik hem wel een beetje beu gehoord. Ik zou anders tewerk gaan wat betreft het uploaden... Gewoon een pre-track posten, af en toe bumpen, en als je feedback genoeg hebt verwerkt, kun je'm uploaden als volledige track... Niet zo man, wij verliezen kostbare tijd :) Maar hij is goed Bohemen, niet aan twijfelen.

Aha, dank voor je feedback! We hebben het hier weleens eerder over gehad.. :slotje:

In dit topic heb ik eigenlijk maar 1 of 2 comments gelezen die me aan het werk zetten..
En inmiddels heb ik zelf 't trackje meer dan 100x gehoord! :-D

:W
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top