Track (26-9)

Wauw... het begint heel retro maar als de beat begint dan wordt het onmiddellijk naar deze eeuw getransponeerd... gaaf effect. Is ook weer een echte Robi track dit. Zitten leuke vondsten in, lekkere geluiden, grappige effectjes. Heel geslaagd. Ik heb met plezier geluisterd. Ik vond ‘m niet te kort. Eigenlijk wel mooi zo. Einde is wat abrupt wellicht? Knap gemaakt! :okdan:
 
Die eerst,die riff waarmee je begint is gaaf,erna ipv downbeat verwachte ik een uptempo breakbeat ;)

Ik denk dat je alle basiselement hebt om er een heel erg gave track van te maken,maar dat is dan heel veel werk.
 
egres
Bedankt voor je reactie.
Heb er inderdaad voor gekozen om bij Final Stretch een soort van downbeat te gebruiken ipv een uptempo-beat oid.
Tempo zou trouwens nog wel iets hoger kunnen.

Update;
Heb inmiddels het tempo verhoogd en deze versie klinkt toch wel met meer 'schwung' en ook wat pittiger.
Heb dit ook geupload in SC.
 
Laatst gewijzigd:
@Dubby minds: Mooi begin. Misschien is de reversed "snare" iets te vaak te horen, die gaat de hele track door?

@Final stretch: Enigzins chaotisch, met notencombinaties die de grenzen opzoeken. Maar dat is ook wel een signature sound van je.. :-)
 
Final stretch vind ik ook wel een bijzondere sfeer hebben. Ik vind de arpeggio's of sequences op de achtergrond heel gaaf zeker in combinatie met die weggedrukte stem (of koor?)... geeft het wel een bijzondere sfeer. De break met het "chaos" stukje vind ik ook wel iets hebben...
 
@Dubby minds: Mooi begin. Misschien is de reversed "snare" iets te vaak te horen, die gaat de hele track door?

@Final stretch: Enigzins chaotisch, met notencombinaties die de grenzen opzoeken. Maar dat is ook wel een signature sound van je.. :-)

Die snare bij Dobby Minds is misschien iets te veel aanwezig.
Dat is wel een klein beetje jammer.

Tsja; die chaotische sfeer en notnecopmbinaties bij Final stretch.
Ben het hier ook wel mee eens.
Heb het eigenlijk niet heel bewust zo gedaan eigenlijk.
Toch misschien wat te slordig in geweest.
 
Final stretch vind ik ook wel een bijzondere sfeer hebben. Ik vind de arpeggio's of sequences op de achtergrond heel gaaf zeker in combinatie met die weggedrukte stem (of koor?)... geeft het wel een bijzondere sfeer. De break met het "chaos" stukje vind ik ook wel iets hebben...

Die chaos was eigenlijk niet bewust zo bedoeld.
De sfeer van deze track is inderdaad wel wat bijzonder.
 
Back
Top