Dozart - Arjuna!

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB


Weer een wat ouder nummer van me uit het slob gehaald, daar ik die nooit echt helemaal jofel had gekregen nog tot op heden. Hoe vinden jullie 'm so far? Wat kan er nog beter eventueel?
 
Lekker sfeertje in de intro. Mysterieus, beetje dreigend. Klinkt goed! Beat valt er lekker in. Mag voor mijn gevoel nog wel wat harder en dreigender, vooral de snare. Bam, bam, die wil ik voelen. Maar beat is vet hoor, echt goed gedaan met veel variatie. Idem de synthgeluidjes.

Daarna wordt de track voor mij te fragmentarisch. Alsof ik naar een soundtrack luister. Een achtervolgingsscene van Jason Bourne ofzo. Knap, maar zonder beelden komt het voor mij minder tot zijn recht.

Samenvattend: dit zicht echt goed in elkaar. Maar het is voor mijn gevoel wat teveel en te doordacht. Ik zou er misschien wel 2 tracks van maken. Daar zitten er genoeg ideeën voor in.
 
ik vind 'm geniaal, zoveel variatie, zoveel ideeën. Hoelang heb je hier nou aan gewerkt, in't totaal ? Pretty amazing! :)


Dank! Hier zitten wat jaren van 'm nooit meer beluisterd en aan gewerkt hebben tussen. Dus geen idee haha. :) Maar volgens mij wel veel...
 
Lekker sfeertje in de intro. Mysterieus, beetje dreigend. Klinkt goed! Beat valt er lekker in. Mag voor mijn gevoel nog wel wat harder en dreigender, vooral de snare. Bam, bam, die wil ik voelen. Maar beat is vet hoor, echt goed gedaan met veel variatie. Idem de synthgeluidjes.

Daarna wordt de track voor mij te fragmentarisch. Alsof ik naar een soundtrack luister. Een achtervolgingsscene van Jason Bourne ofzo. Knap, maar zonder beelden komt het voor mij minder tot zijn recht.

Samenvattend: dit zicht echt goed in elkaar. Maar het is voor mijn gevoel wat teveel en te doordacht. Ik zou er misschien wel 2 tracks van maken. Daar zitten er genoeg ideeën voor in.


Thnks a lot! Die snares gaan we nog even aan werken... goed opgemerkt.
Wellicht is er nog een klein beetje werk te verrichten om dat 'fragmentarische' wat logischer te krijgen nog. Zijn vaak simpele trucjes die het 'm kunnen doen daarin is mijn ervaring.
Thanks voor de feedback dus!
 
De snares zijn iig meer voelbaar gemaakt. Geüpdate versie de OP= een feit.
 
Klinkt heerlijk !! Zondvloed van ethno klanken die door een Aladin lampje naar buiten stroomt.
Sampling techniek van de hogere orde. Hulde
 
Dit is een heel bijzondere track. Heel veel afwisseling en mooie overgangen. Het is heel knap gemaakt. Het roept beelden op en lijkt bij tijd en wijle inderdaad een soundtrack bij een achtervolgingsscene. Zeer mooi gemaakt! :halleluja
 
Back
Top