lizzywarmafteracid

Ehm, waarom geen stream? Ik wil best ff luisteren, maar ik heb geen behoefte om iets eerst te moeten downloaden. Volgens mij zijn er voldoende gratis alternatieven om een stream aan te bieden (waarbij de meest populaire hier SoundCloud is).
 
je hebt gelijk.. ik ben niet echt up to date met al die dingen. ik ga die soundcloud wel een keer instellen. Dank voor je reply!
 
Dank voor jullie reacties!

nick nova Nou bedankt voor compliment! ik sta daar zeker voor open :)

Ik ben nu wel een modular live set aan het voor bereiden. ben inmiddels gevraagd om voor een mode label 8 tracks/loops te maken en live set tijdens hun presentatie.
Heb wel live ervaring maar dat was 1 keer in 2006 ofzo. Deze track had ik even voor een vriendin gemaakt omdat zij zo'n rete goede stem heeft.
Deze 100bmp track is eigenlijk een remix in uurtje gemaakt van het origineel op 132 geloof.

Ik maak ook 145 bpm tracks, best wel stevig.

Verder post ik eigenlijk nooit iets en zit alleen maar met 1000 onafgemaakte shit en 180 in mijn af te maken lijst.
 
3ddie Thx! ik zal binnenkort wel wat meer posten want ik word ook beetje gepushed en jullie comment motiveren ook dus super nice :)
 
Back
Top