Reiki Attunement (417 HZ)

Seva Randeep

Music & sounds
Lid sinds
13 januari 2008
Berichten
454
Locatie
Roermond
Deze track heb ik van de week gemaakt. Als therapie voor mezelf, omdat mijn vriendin het uit heeft gemaakt. Maar ik had ook muziek nodig bij mijn online reikicursus: reiki voor iedereen. (video moet nog gemaakt worden).

Track is wel af, geloof ik. Hij is in ieder geval lekker rustgevend.



Vandaag heb ik er een videootje bij gemaakt. En de track op 417hz gezet. In die frequentie schijn je vanalles los te laten. Ik zie die frequentie als de frequentie van reiki (reiki laat los, omdat liefde los laat).

https://www.youtube.com/watch?v=DPL1O7AcbKs

In metta,

Seva
 
Ik vind bijna alle muziek die je maakt mooi, Seva! Zeer rustgevend ;)

Dank je. Is ook de bedoeling, hé? Kon ik van jouw muziek ook maar zoiets zeggen :( Maar ik doe mijn best om er serieus naar te luisteren en het mooie erin proberen te ontdekken. Dat wat je hebt gemaakt voor die jongen, vind ik trouwens wel mooi.
 
Ik had online al een deel van je repetoire beluisterd. Deze track heeft mooie akkoorden en op zich wel iets hypnotiserends..
Alleen mis ik een beetje 'n beat.. :-)
 
Ik had online al een deel van je repetoire beluisterd. Deze track heeft mooie akkoorden en op zich wel iets hypnotiserends..
Alleen mis ik een beetje 'n beat.. :-)

Zal ik er tabala's onder zetten? :-) Hmm, ik zal het eens proberen. Met een mooie sitar en harmonium er doorheen om het meer op Karunesh te laten lijken (ik ben gek op die stijl).
 
Back
Top