Future Memories (original version)

nick1000

Ouwe rot
Dismembered
Lid sinds
27 oktober 2009
Berichten
755
Locatie
Gent(BE)
Een track die ik enkele maanden geleden heb gemaakt. Heb er 3 versies van. Dit is de eerste.
 

Attachments

  • Future Memories (Original).mp3
    7,8 MB · Bekeken: 63
Klinkt goed,classic retro,je kan hem makkelijker iets wat boeiender maken door af en toe een 909 ride cymbal er in te goooien een een weinig variatie met de snare hier en daar en klaar.
 
Persoonlijk zie hier nog goed een vocoder erbij passen, als je op sommige momenten de open hihats/rides(?) eruit haalt of zachter maakt. Just a thought :)
 
Klinkt goed,classic retro,je kan hem makkelijker iets wat boeiender maken door af en toe een 909 ride cymbal er in te goooien een een weinig variatie met de snare hier en daar en klaar.

Hier ben ik het mee eens, prima track, maar hij mag wat interessanter zijn. Succes! :)
 
-Lekkere vibe, it keeps going :okdan:
-Het klinkt wat muddy. Ik denk dat je al heel ver komt door wat meer EQ of sidechain toe te passen zodat iedere sound wat meer ruimte krijgt..
-Beat mag wat spannender.
 
Overall prima track, maar wel wat repeterend, zou iets spannenders kunnen. Verder wel gewoon goed uitgevoerd hoor, dus waarschijnlijk gewoon wat momentane muggenzifterij van mijn kant.
 
Bedankt allemaal voor te luisteren en de commentaar. Mja, ik weet het die drums zouden wel wat afwisseling mogen hebben. Maar kan er helaas niks meer aan veranderen omdat de track in één keer is opgenomen.
 
Back
Top