Gloomy - Hoax Of Life

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.111
Locatie
België


Luitjes,

Weer een nieuwe plaat gemaakt.. een wat progressieve EDM track.
Stel je voor je bent aan boord van een schip..
Je hoort constant de scheepshoorn..
altijd maar weer en weer..

Veel luisterplezier ;-)
 
Ja lekker!! Mooie track weer. Je hebt heel veel gemaakt de laatste tijd maar de kwaliteit lijdt daar helemaal niet onder. Stuk voor stuk prachtig!
 
Ja lekker!! Mooie track weer. Je hebt heel veel gemaakt de laatste tijd maar de kwaliteit lijdt daar helemaal niet onder. Stuk voor stuk prachtig!

Dank je Eddie, produceren is een automatisme geworden.. en het traint de hersenen enorm. Fijn te lezen dat de kwaliteit goed is. Mooie commentaar, merci kerel! :)
 
inderdaad: ja! klinkt erg lekker! heeft een lekkere drive. swingend als een schip..

Ik zou zeggen : "All on Board"

Is er al iemand op dit forum die de boodschappen van Gloomy werkelijk begrijpt ? Jij vast wel Arjan.. Dank je wel, makkertje. Fijne dag vandaag! :)
 
Interessante creatieve track :okdan:
Er gebeurd van alles dus houdt de oren wel getriggerd.

+1
En een inspirerende titel ! ik moet nog een tekst schrijven voor een creatie met het bandje (compleet andere stijl), en titel en track doen een lampje bij me ontbranden.
thnx
 
+1
En een inspirerende titel ! ik moet nog een tekst schrijven voor een creatie met het bandje (compleet andere stijl), en titel en track doen een lampje bij me ontbranden.
thnx

Leuk om te zien hoe iemand een ander kan inspireren :-)
 
Lekker hectisch muziekje! Al zit ik nu in een trein i.p.v. op een boot, is dat ook goed? :-)

e-Gloomy-nations schreef:
Is er al iemand op dit forum die de boodschappen van Gloomy werkelijk begrijpt?

Nope.. :P Ik hoorde wel eventjes een vocal voorbijkomen, maar dat verstond ik niet helemaal..

:koffie:
 
Back
Top