sadà\exposadà - Sphere [voor Reiki]

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.453
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
nog ruw, een basis.

gemaakt in cubase 10 pro, met 2maal de FM8. ik ontdekte een preset die ik gemaakt had, 2 jaar geleden, die toepasselik sphere heet. en had gelijk het gevoel dit is een mooie sound, een niet heel komplekse preset, maar heeft veel "texture/rijkdom".

waarom 2maal, en dat ze de zelfde midi-noten gevoed krijgen, 1 FM8 is met de global settings van klank veranderd. geeft een diepere en wat modulerende invloed.

simpel. hopelik werkt het.

 
Hi,het is absoluut niet Reiki minded :)

Niet zen of relaxerend,komt vooral door het cluster effect van de sound zelf,als je andere geluiden gebruikt,zuivere tonen eerder lukt het wel.
 
Hi,het is absoluut niet Reiki minded :)

Niet zen of relaxerend,komt vooral door het cluster effect van de sound zelf,als je andere geluiden gebruikt,zuivere tonen eerder lukt het wel.

haha, sja, dat had ik moeten zien aankomen, ik ben meer van het videodrome signaal... om het lijfbrein te doorboren... goed... dank!

EDIT: vrijwel alle presets die ik zelf maak, zitten vol harmonischen. is dat de juist NL term? ik houd daarvan. het is moeilik toch door je eigen bubbel te prikken. zuivere tonen, die maak ik soms ook, natuurlik, maar die hebben veelal ook een randje, maar ik heb ze wel.
 
Ik vind 'm absoluut wel Reiki minded. Je hebt me een hele mooie trip bezorgd. Ik ga de link doorsturen naar Jeroen. Prachtige meditatiegeluiden ! Very well done.. Dikke knuff, Gloomy ;)
 
Ik vind 'm absoluut wel Reiki minded. Je hebt me een hele mooie trip bezorgd. Ik ga de link doorsturen naar Jeroen. Prachtige meditatiegeluiden ! Very well done.. Dikke knuff, Gloomy ;)

zo: 2 totaal tegengestelde ervaringen. wat niet vreemd is. konsensus is nooit goed...
maar fijn dat ik je een mooie trip heb bezorgd, doet me goed. knuf! terug!
 
Ik vind 'm sonisch super interessant en ontspannend. En als het geluid van een didgeridoo past bij "new age" dan kan ik niet inzien waarom jouw geluiden dan niet zouden passen? Ook veel boventonen. Ik vind mooi :okdan:
 
Ik vind 'm sonisch super interessant en ontspannend. En als het geluid van een didgeridoo past bij "new age" dan kan ik niet inzien waarom jouw geluiden dan niet zouden passen? Ook veel boventonen. Ik vind mooi :okdan:

dank voor je mooie woorden, eddie! ja immens veel boventonen, de kracht van FM synths... die eigenlijk PM synths zijn..
 
Hey, ik zit niet zo in de Reiki sferen dus kan het ook niet goed beoordelen of het daarvoor toepasbaar is.
Ik vond het wel een interessante vibe, klonk lekker. May taste.. van mij mag er nog wel een melodische fluit overheen en misschien wel wat strings bij.. Maar dan streeft het misschien het doen voorbij.
 
Back
Top