Relax

Leuk dat je het mooi vind! Ik heb me ook wel ingeleefd.. Maar ik doe liever iets waar ik helemaal achtersta.. :-)
 
Aha, maar een beetje gezonde achterdocht kan geen kwaad hoor.. :-P

Overigens vond ik mijn eigen Reiki behandeling jaren geleden niet onprettig hoor.
Het was best fijn eventjes aandacht te krijgen.
Maar ik geloofde er niet echt in.. De betreffende Reiki master gelukkig wel.. :-)
En ik denk dat als iemand zich prettig voelt, dat best kan bijdragen aan herstel.
Dat laatste is overigens ook bewezen..

:biertje:
 
Hey, dit is fijne track :okdan:
Goed balanceerde sounds en sfeer neergezet.
Zou ook niet misstaan als achtergrond muziek in de sauna.
 
Dank jullie! Het is ook m'n eerste muziekje waar mijn moeder positief over is.. :-)
 
Dank jullie! Het is ook m'n eerste muziekje waar mijn moeder positief over is.. :-)

Dat is een goed teken :-)

Ik vind 'm ook prima. Hij kan nog wel voller, maar dan ga je misschien dingen doen die je eigenlijk niet moet doen. Dat Mike Oldfield-achtige stukje zou ik veranderen.
 
Dat is een goed teken :-)

Ik vind 'm ook prima. Hij kan nog wel voller, maar dan ga je misschien dingen doen die je eigenlijk niet moet doen. Dat Mike Oldfield-achtige stukje zou ik veranderen.

Dankje! Inmiddels ben ik alweer aan 'n nieuw deuntje begonnen.. :slotje:

Da's lang geleden. Ik was helemaal weg van dat nummer toentertijd :-)

Toendertijd had ik nog een gloeiende hekel aan computermuziek!
Maar het kan dat ik daar ook wat beïnvloed over werd door mijn omgeving.. :engel:
 
Overigens is in de afgelopen dagen 1 van mijn volgers op Reverbnation, met "Angry" in de naam afgehaakt...
Zou mijn deuntje hen teveel zijn geworden? :D

:beard:
 
Back
Top