Relax

om het hart niet op hol te laten slaan zou ik zelf heel simpel twee elementen geheel weglaten en dan
blijft er misschien precies over wat je zoekt/wilt bereiken:

die sequenser helemaal weg. van begin tot eind.
en die drums!

met relaxte groeten,

Goeroe Musica
 
Dank beste Goeroe en Gloomy!

Hmm...

Zelf vind ik de sequencer wel enigzins hypnotiserend..
En de drums zitten erin om het niet te saai te laten worden.. :-)

Maar ik zal er nog wel ff naar kijken!

Overigens krijg ik vaak de zenuwen van New Age muziek..
Dus ik weet eigenlijk niet of ik wel op zo'n album thuishoor! :D
 
Het is in ieder geval geen Reiki ding :D

En als je er drumdingen op zet doe dan niet 909 4/4 beat

je kan eerder een tabla groove of dergelijke er in gooien ,past beter in het genre
 
Heren, dank voor de feedback!

Ik zal kijken of ik nog iets van kan maken.. :-)

:koffie:
 
klinkt best goed,je kan proberen er die kick eens volledig uit te laten en al die percussie heel zacht te zetten, ik denk dat het beter wordt
 
Ik vind hem heel goed Bohemen, één van je betere. Weet je, die 4x4 kick zou goed passen als laatste nummer, voor de mensen uit hun slaaptoestand te halen, maar jij bent voorlopig toch de enige die percussie gebruikt.. Mute die kick eens,en upload 'm hier dan eens ajw ?
 
Haha, met Paulstretch wordt zelfs trashmetal ambient.. :-)

Maar op veler verzoek heb ik de beat in de prullenbak gegooid. Al is 't nu wel iets minder m'n smaak..

:biertje:
 
Hij is heel mooi Bohemen, ik denk dat ie perfect in het plaatje past. Als je denkt dat hij af is, stuur maar een link met een wavje naar mijn mailadres.. Thnx buddy ! :)
 
Hij is nog niet helemaal af, maar ik laat deze track verder rusten..
Ik krijg zin in een nieuw projectje! :-)

:walker:
 
Heb ik nou drie keer naar dezelfde track geluisterd? :stupid
Anyway, heel fraai en fijn dat er geen drums in zitten. Ik zou toch maar meedoen als ik jou was!
 
Inmiddels heb ik wat reisjes gemaakt naar een ander universum en de betreffende discussies over het Reiki album, op het image-line forum en fruityloops forum gelezen.. 8)

Ik heb besloten er niet aan mee te doen. Omdat ondanks enkele positieve reacties, dit niet echt mijn smaak is.. :-)

:biertje:
 
Jammer. Dat hele reiki gedoe kan me ook gestolen worden, maar je hebt wel echt iets moois gemaakt, en helemaal zonder panfluiten etc.
Volgens mij ben je te achterdochtig.
 
Back
Top