REIKI METTA - RANDEEP RECORDS -> inzendingen

Dat laatste daar heb je zeker gelijk in, de communicatie ging de mist in.. daar werken wij aan.

Maar euh, ik heb zeer negatieve ervaringen met CDBaby.. Ik heb nooit geld gezien, ook al had ik destijds meer dan 30€ betaald.
En nogmaals, er zal geen geld mee gemoeid zijn.. Reiki Metta draait om Liefde, en Liefde is gratis !

**Spread Love**

<3

Ik heb als mediator mijn bijdrage geleverd en een fatsoenlijk alternatief aangeboden. Zoals eerder gezegd was er geen geld mee gemoeid, totdat naar buiten kwam dat één iemand de royalties ging harken, toen werd het omgezet naar een release die niet bestaat. Het zal best dat Reiki om liefde draait, en dat dat gratis is, MAAR muziek is gewoon business. Of het nou om 0 cent of 1 miljoen gaat boeit me verder niet.

Streep mijn naam maar door, en veel succes ermee
 
10+ dezelfde ‘releases’ op soundcloud of facebook, met telkens een verschillend, zelfgemaakt artwork...
Daarnaast is het voor een artiest belangrijk, dat hij een kleine bio of een link naar zijn website krijgt in de communicatie (althans voor mij).
Wat heeft ie er anders aan?

Als je nu het idee op zich in de groep gooit en vraagt hoe je dit alles op de beste manier voor iedereen kan aanpakken (inzendingen, guidelines, rechten, selectie, artwork, mastering, timing, promotie, distributie), dan hadden de reacties unaniem lovend en het resultaat mogelijk boven verwachting geweest. Nu is het erg cloudy, impulsief en ongeorganiseerd met een eendimensionele take-it-or-leave-it communicatie. Waarschijnlijk goed bedoeld, maar het is logisch dat mensen dit in vraag stellen he, om zichzelf te beschermen.

Het is bewonderenswaardig dat Jan de mastering wil doen van al die tracks, maar ik had wel graag op voorhand een gemasterde versie gekregen om goed te keuren.

Hoewel ik heel erg fan ben van liefde, trek ik dit toch niet helemaal op deze manier.
 
CDbaby is geen abonnement dienst, zoals distrokid, hier betaal je dus wel voor, maar in tegenstelling tot distrokid gaat het ook niet offline als er niet meer betaald wordt. Ook zijn dingen zoals registratie bij Youtube content ID, licensing voor games/films etc daar inbegrepen. Dus alle streaming, en alle extra's.

Little offtopic maar dit is ook allemaal bij Distrokid mogelijk tegen een extra tarief. Voor 30 euro per jaar kan je niet verwachten dat dit er allemaal bij zit.

Ontopic: gaat dit project nu als een plumpudding in elkaar zakken?
 
Even een berichtje vanuit een overvolle trein.. :-)

Het is natuurlijk ook hartstikke leuk dat Gloomy dit inititief neemt. Maar het is logisch dat bij een project als deze vragen kunnen rijzen! Al hoop ik dat hij niet al teveel bagger over zich heen krijg... Want ik denk dat het maken van een verzamelalbum met meerdere deelnemers, niet zijn dagelijkse bezigheid is... ;-)
 
Het is idd een leuk initiatief, waarvoor dank.
Maar wel rekening houden met de gevoeligheden.
Wat betreft de communicatie en de plannen: voorlopig zet ik mezelf on-hold tot eerder aangegeven punten meer duidelijk zijn.
 
Ik zou eigenlijk hier niet meer onder de naam Yuroun schrijven, maar voel me toch genoodzaakt om te reageren. Onder mijn nieuwe naam kan ik nog niet schijven, dus doe ik het nog maar even onder deze naam, want ik voel me verantwoordelijk voor deze verwarring.

Toen Jan met het idee kwam om een jubileumalbum te maken met andere producers en die uit te brengen via Randeep Records, ging ik er van uit dat het album op Spotify e.d. gezet moest worden. Ik had toen niet doorgevraagd. Dat is fout van mij geweest. Mijn oprechte excuses daarvoor.

Vanochtend heb ik met Jan over dit project gepraat en stelde voor om het hele album op Bandcamp te knallen en als gratis download beschikbaar te stellen. Zodat het in zijn geheel gratis gedownload kan worden. Dat is het nieuwe plan. Registraties bij BUMA moet jezelf doen. Dus de auteursrechten en royalty's houd je altijd zelf.

Voor Jan en mij is dit het eerste project waarin we op deze manier werken. Het dan niet meer dan logische dat er dan fouten gemaakt worden. Wij moeten ook leren voor een eventuele vervolg. Wij zagen dit nooit als een commercieel iets, maar eerder als een leuk project met een verspreidservice. Wij, ik in ieder geval, hebben nooit aan geld gedacht. We denken zo niet. Ikzelf ben ook helemaal niet zakelijk en geef ook erg weinig om geld. Dat komt door mijn boeddhistische inslag.

Het staat je natuurlijk vrij om af te haken als je het niet vertrouwd. Ik zou dat zelf ook doen. Maar de bedoeling van Jan en mij zijn altijd goed en zuiver geweest. We hebben het alleen een beetje onhandig aangepakt doordat we hier geen ervaring in hebben.


Om orde in deze chaos te scheppen, zal ik dit draadje nog even volgen en reageren onder de naam Yuroun, zolang mijn nieuwe naam nog niet geactiveerd is.

Hopelijk schept dit bericht wat meer duidelijkheid.

In metta,

Seva Randeep aka Yuroun

P.s. Ik zie nu in dat mijn eerdere, best wel gepikeerde bericht, olie op het vuur heeft gegooid. Ik was boos omdat ik dacht dat een vriend van me aangevallen werd. Bedankt voor die les.
 
Mooi weer om te zien hoe spiritualiteit mensen bij elkaar weet te brengen en de vlam van onbaatzuchtig delen in ons hart doet ontsteken.
 
Mooi weer om te zien hoe spiritualiteit mensen bij elkaar weet te brengen en de vlam van onbaatzuchtig delen in ons hart doet ontsteken.

Sat nam, broeder.


(voor diegene die niet weten wat sat nam betekent. Het is een gedeelte van een mantra. Als het gebruikt wordt als groet betekent het "ik zie de goddelijke in je" of "ik zie jouw ware natuur". Ik gebruik het vaak om mijn respect uit te drukken).
 
Bericht door een moderator:

Ik zou eigenlijk hier niet meer onder de naam Yuroun schrijven, maar voel me toch genoodzaakt om te reageren. Onder mijn nieuwe naam kan ik nog niet schijven, dus doe ik het nog maar even onder deze naam

Even voor de duidelijkheid een stukje uit de huisregels:

"Meerdere accounts registreren is niet toegestaan. Posts die via dubbelaccounts zijn geplaatst, zullen worden verwijderd en dit zal leiden tot een permanente ban van al je accounts."

Je kunt uiteraard wel een verzoek tot naamswijziging indienen.
 
Laatst gewijzigd:
Mooi weer om te zien hoe spiritualiteit mensen bij elkaar weet te brengen en de vlam van onbaatzuchtig delen in ons hart doet ontsteken.

Respect, Nap !! :luv:
 
iedereen heeft recht op zijn predikantenperiode :D, maar pas op dat je je boeddhisme en je mantra's niet als medailles gaat dragen! verder is t natuurlijk een prima initiatief en de miemelaars hebben of een beetje last van grootheidswaanzin of kunnen die max 3,5 eurocent echt niet missen. dat laatste geloof ik niet. (daarnaast moet je toch wel bijna geheel gerealiseerd verlicht zijn om nog een miniscuul spoortje goddelijkheid in von naphoven te herkennen. Zijn cynisme is kennelijk onzichtbaar door de warme deken van zijn happinez vocabulaire. hij weet t dus allemaal wel, maar doet er zo verrekte weinig mee :D)
 
iedereen heeft recht op zijn predikantenperiode :D, maar pas op dat je je boeddhisme en je mantra's niet als medailles gaat dragen!

Een echte beoddhist is eigenlijk een grote egoïst omdat hij alleen maar om zichzelf geeft. Hij/zij heeft geen behoefte om anderen te bekeren of iets dergelijks. Een echte boeddhist heeft de instelling: "bekijk het allemaal maar lekker". Want boeddha heeft gezegd: "Werk aan je eigen redding. Wees niet afhankelijk van anderen". ;-)
 
Een echte beoddhist is eigenlijk een grote egoïst omdat hij alleen maar om zichzelf geeft. Hij/zij heeft geen behoefte om anderen te bekeren of iets dergelijks. Een echte boeddhist heeft de instelling: "bekijk het allemaal maar lekker". Want boeddha heeft gezegd: "Werk aan je eigen redding. Wees niet afhankelijk van anderen". ;-)

dat is een vrij absurde interpretatie van dat laatste zinnetje wat je typt dat hij gezegd zou hebben en misschien moet je je sowieso nog iets meer inlezen in het boeddhisme.:D
even los van het spiritueel materialisme waar ik op doelde
 
hehe,en hoe meer je je probeert in te lezen hoe verder je je zonder besef je van het doel wegduwd
 
Reiki is overigens placebo effect, lees ik hier: https://www.skepsis.nl/blog/2012/11/onderzoek-naar-reiki/ niks ergs aan als t leuke muziekjes oplevert natuurlijk.

Reiki heeft iedereen, inderdaad. Alleen zijn reikimensen zich er van bewust en niet reiki-mensen niet. Dus wat is het probleem. Het placebo is het meest effectieve medicijn ooit. Helen doe jezelf namelijk en niet een of andere arrogante pillendraaier ;-) Zolang het maar geen nocebo is, is het goed. Mijn nummer "Reiki Attunement" is trouwens bedoeld om mensen bewust te maken van de universele levensenergie.

Als reiki master heb ik vaak op mijn cursussen gemerkt dat ik niet diegene ben die de cursist "inwijd" maar dat de curist het zelf doet. De reiki master is maar een hulpmiddel, een soort hypnotiseur. Met deze opmerking maak ik me niet geliefd in reiki-land, maar zo werkt het wel. We hypnotiseren onszelf dagelijks ;-)
 
Back
Top