REIKI METTA - RANDEEP RECORDS -> inzendingen

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.110
Locatie
België
Hallo luitjes,

Voor iedereen die mee doet aan het Reiki album, gelieve het volgende te doen :

Upload je afgewerkte tracks, in WAV-formaat, naar Soundcloud, Dropbox, Onedrive, etc..

Stuur de link door naar (mod. mailadres verwijderd)

De mastering van het album zal gedaan worden door Mark van Rijswijck.

Happy producing !

Jeroen en Gloomy. :)

Voor verdere informatie, check deze draad:

 
Gelieve deze te gebruiken als cover art.. Gemaakt door Jeroen..
 

Attachments

  • reiki-album.png
    reiki-album.png
    358 KB · Bekeken: 82
Ik ga hier in't vervolg de deelnemers publiceren :

1/ Jeroen van Rooij
2/ Jan Gloomy
3/ Mark van Rijswijk
4/ Steevm (!)
5/ Ajna
6/ Gardens of Hega
7/ Egres
8/ 3ddie
9/ Apollo 82
10/ Bohemen (?)
11/ Sjoelie
12/ fivefingers
13/ White Island

Fijne dag allemaal vandaag, veel produceer plezier ! :)
 
1/ Jeroen van Rooij
2/ Jan Gloomy
3/ Mark van Rijswijk
4/ Steevm (!)
5/ Ajna
6/ Gardens of Hega
7/ Egres
8/ 3ddie
9/ Apollo 82
10/ Bohemen (?)
11/ Sjoelie
12/ fivefingers
13/ White Island
14/ Heat Weaver
15/...
 
We zetten een stop op het aantal inzendingen, omdat de mastering ervan teveel tijd in beslag zal nemen..

Er zullen er wel een paar afvallen, maar dit is wie voorlopig meedoet :

1/ Jeroen van Rooij
2/ Jan Gloomy
3/ Mark van Rijswijk
4/ Steevm (!)
5/ Ajna
6/ Gardens of Hega
7/ Egres
8/ 3ddie
9/ Apollo 82
10/ Bohemen (?)
11/ Sjoelie
12/ fivefingers
13/ White Island
14/ Heat Weaver
15/ Sadà/Exposadà ?
16/ Willem1958

:-)
 
Waarom zijn er eigenlijk twee topics met hetzelfde onderwerp en overlap in berichten?
 
Willem58 heeft helaas afgezegd wegens omstandigheden.. De lijst ziet er voorlopig zo uit :

1/ Jeroen van Rooij
2/ Jan Gloomy
3/ Mark van Rijswijk
4/ Steevm (!)
5/ Ajna
6/ Gardens of Hega
7/ Egres
8/ 3ddie
9/ Apollo 82
10/ Bohemen (?)
11/ Sjoelie
12/ fivefingers
13/ White Island
14/ Heat Weaver
15/ Sadà/Exposadà ?

Even erbij vermelden dat Jeroen en Mark ook nog gaan beslissen welke tracks goed of minder goed zijn om op Randeep Records te verschijnen.. Dus niet verschieten als je track er niet tussen komt te staan.. Wil zeggen dat ie net niet goed genoeg is, er zijn gewoonweg teveel inschrijvingen om alles op tijd te masteren.

vergeet niet 30 september is de deadline, dan moet alles binnen zijn..

Alles goeds, groetjes,

Gloomy. :)
 
Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat dit een beetje een vage procedure is voor het werven van muzikanten voor een label..

Noem het dan vanaf het begin een contest.. :-)

:koffie:
 
Aanwerven van muzikanten voor een label ? Eurgh, is dat ooit gezegd geweest ?
Nee yo, wij moeten gewoon skippen omdat MvR geen tijd genoeg heeft om te masteren, want als hij het doet, doet ie het goed.
Doe maar gewoon lekker mee man.. Jeroen is geen geldwolf, integendeel.. Je betaalt hem wat je wil betalen voor een Reiki sessie..
Ik ken hem persoonlijk heel erg goed, een topkerel.. trust me.
 
Ah, ik vreesde al dat er een addertje onder het gras zou zitten..

Heb ook wat gegoogled de afgelopen dagen en ik kwam o.a. dit tegen, bij een krant die ik overigens niet lees.. :-)

https://www.trouw.nl/nieuws/reiki-me....google.com%2F

Van zodra iets niet tastbaars is kan er altijd sprake van fraude zijn..kaartenlegger,waarzegsters,je moet eigenlijk afgaan op een service tot assistentie waarvoor je betaalt,trouwens zoals in de text staat is het een individuele training,dus het begint bij jezelf.

Bekijk het positief,je muziek zal anderen helpen.

Wat betreft de tracks gezien er geen contract is behoud de componist de rechten,het is gewoon dat indien er opbrengst uit vloeit je er zelf niets van ontvangt.

Je kan je track echter zelf wel op een andere plek te koop aanbieden,gezien er geen contract is..
 
Zoals ik er nu insta, vind ik het gewoon leuk je te steunen. Maar over de productie heb ik nog wat vraagtekens..
Wordt er een cd van gemaakt of wordt het een online album? En wordt die verkocht of gratis verspreid?
En blijven de rechten bij de deelnemers? En wat als het resultaat van de mastering tegenvalt?

Ik moet trouwens terugdenken aan mijn vorige "artiestennaam" Scepticist, zal ik het onder die naam insturen? :-D

:koffie:
 
Laatst gewijzigd:
Bohemen, je heb teveel noten op je zang.. Ik heb al gezegd : er is geen geld mee gemoeid.. en natuurlijk is dat een online album en natuurlijk blijven de rechten van jou. En de mastering gebeurt door één van de beste muzikanten van het land, hij weet wat hij doet, hij heeft ervoor gestudeerd.. En nou niet meer zaniken eh man ! :?
 
Sorry Gloomy, ik vind dat ik hele gewone vragen stel..
Zoals het er nu uitziet doe ik niet mee.

Succes verder met het project!
 
Okee, heel erg jammer want wij vonden het een heerlijke track ! Waarom nu ineens niet meer ?
Het gaat om het verspreiden van Liefde, Bohemen.. Dat zou toch heel leuk zijn om mee te doen..
Alles beste kerel ! :-)
 
Back
Top