REIKI METTA - RANDEEP RECORDS -> inzendingen

In Nederland valt het binnen de basisverzekering, Arjan Lubach heeft daar wel een mooi item over gemaakt:

https://www.youtube.com/watch?v=0egBrxZICME

Zalig gewoon niet bewezen ideetjes haha
Mooi gezegd want dat zijn ze gewoon

Kwakzalverij niet meer en minder
Maar ik zal er een vertekend beeld over hebben omdat ik wetenshappelijk ben opgeleid waarschijnlijk8o)

Zoals die andere groter bullshit het geheugen van water hilarisch :D:D

En ik vind dat von naphoven gelijk heeft dat dit moet verdwijnen uit de zorgverzekering,omdat dit een zeer gevaarlijke situatie is!!!
Eens checken hoe het daarmee in Belgie zit en onze mutualiteiten.

Natuurlijk staat dit allemaal los van de crapuleuze praktijken van de arrogante hebzuchtige pharma industrie
Maar dat is vr mij een andere discussie :beard:
 
nog een paar daagjes, dan gaat Mark beginnen aan de mastering. 't Is nu het moment om jullie inzending door te mailen naar gloomer_@_mail.be (verwijder de underscores) :verkoght:
 
Ik ben bijna klaar... melodielijn wil maar niet lukken... misschien loslaten? :-). Er komt iets uw kant op. Hoeveel headroom moet ik overlaten? 1db? 2db? 3db? Mag ik in 24 bits 44.1khz aanleveren of liever een ander formaat? Misschien stomme vragen maar ik weet niet en lees heel veel verschillende meningen en vuistregels op het internet... en houd er rekening mee dat ik niet weet wat ik doe (en ben daar ver mee gekomen in het leven) :D
 
Ow, ik persoonlijk heb 1dB overgehouden aan 16 bits.. Ik ben er niet zeker van, zullen we wel horen als Mark ze onder handen neemt.. Ik zal mijn oor alvast eens te luisteren leggen.. Stuur maar door als ie af is beste Eddie.. Ja, misschien loslaten :)
 
zeer mooi Eddy! Werd er heel rustig van. Bestand ontvangen. Ik maak wel hoofdletters van de titel, dus "Serenity Of Silence". Okée ?

Dank! Fijn dat je er blij mee bent. Overigens als het niet in de andere tracks past of niet het niveau haalt van de andere tracks dan gewoon weglaten hoor... geen enkel probleem. Ik ontleen mijn bestaansrecht niet aan de kwaliteit van mijn geluid (en dat is maar goed ook) :D

Ja hoor is prima! Neem alle vrijheid om zaken aan te passen zodat het enigszins consistent op de CD komt, titels, audio. Ik release alles onder creative commons (met vermelding herkomst) maar alle vrijheid om ermee te doen wat je wilt :-) Spread the music, spread the love...
 
Het is een interessante thread geworden!


Ik heb er een track over gemaakt.
Hier een korte toelichten bij wat je hoort:

hoor ik daar nu m'n TG33 ^^ aan het werk?

Wat een geweldige toestand die rie kei nee rei kie
pfff jammer dat ik nu pas aan een inzending zat te denken


:D
 
TG33 zit niet in dit stukje muziek.
Maar met die synth ben ik nog steeds wel zeer content :)
Mooi ding!
 
Zit het nu al een tijdje te volgen hier dus en maar waar moet dit heen?

Als je het Reiki album bedoelt : er zijn twaalf inzendingen, Mark is hard aan het werk om ze allen te masteren. :)
 
Back
Top