Cave Sessions: Autophagy (jam)

Luctae

syncopaat
Lid sinds
6 juni 2010
Berichten
1.278
Locatie
't Gelders Eiland
Een kleine jam in voorbereiding op de grote live-set. Wat zitten oefenen met fx en overgangen... Moet nog ff wat door oefenen. De break/drop is niet helemaal gelukt helaas.

 
Bedankt mensen, voor de feedback en vriendelijke woorden! Deze track/jam was inderdaad de feedback van vorige (lange) liveset meegenomen.
SB-SIX bedankt voor de tip in het laag. Ik heb er nog eens wat aandacht aan gegeven en wat referentie tracks langs gehouden. Je kan daar nog wel eens gelijk in hebben dat dit op grote speakers teveel van het goede is. Misschien ff wat vaker op luid volume checken...
 
Nice! Kan hem nu alleen goed luisteren op headphones en dat klinkt dikke prima :). Heb je nu een wat dikkere kick dan normaal trouwens?
 
Zit gehypnotiseerd het op mijn logitech speakertjes te luisteren, maar het klinkt best in balans..
Ben ook wel benieuwd hoe dit op een podium klinkt.
 
Leuk om te lezen, thx!
kobuz Kan wel zijn ja. Waarschijnlijk vandaar ook het rommelig laag. Ik heb n.a.v. deze jam dan ook besloten om wat meer ruimte te geven voor sub van de kick en dat de baslijnen wat getemd gaan worden.
 
Well done :okdan:
Credits voor het neerzetten van een live sessie.
Fijne atmosfeer.
Ik blijf geboeid luisteren.. dus dat is een +
Ingebrachte hat rond 3:48 klinkt naar mijn oren iets te hard of the lange decay!? ik had hiervoor een iets andere variant voor gekozen.
Verder.. top, gaaf man.
 
Back
Top