sadà\exposadà - Death's Echoes

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.467
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
een TRY OUT, de mix kan beter en wellicht het arrangement

geheel gemaakt in ableton live 10 suite
alle devices/vst zelf geprogrammeerd

operator
analog
voltage modular
vocal sample in simpler door unfiltered audio byome (en onherkenbaar als vocal sample...)
arturia SEM V2

 
Dat klinkt niet bepaald als een 'dooie boel'.
Zeer spannend, meeslepend en vooral duister!!
Ik waan me haast in The Walking Dead :P

haha! dank robi! al zijn het weinig tracks (ik gebruik nooit veel tracks, bij uitzondering heb ik meer dan 20, maar meestal 5 of zo), ze werken elkaar versterkend, steeds op een andere wijze.

het arrangeren in ableton moet ik nog leren, of beter: beter leren. wel een goeie "dooie boel"....
wellicht werkt het arrangement wel, eerder het probleem dat ik talloze mogelikheden heb... 15 sessions of zo.. ik werk altijd vanuit de session view. en wat er uit ableton komt klinkt anders, dan wanneer ik vanuit cubase werk of maschine. eindelik krijg ik uit ableton wat ik wil, ik heb nu het ding ook meer in mijn vingers zitten.

wat een uitwijding voor in een inwijding...

nogmaals dank voor je fijne reaktie! ja duister! duister!
 
De track voelt aan alsof ze me levend hebben begraven in een doodskist diep onder de grond, mijn nagels in het hout gekerfd :-) Goed yo ! PS Mail volgt nog..
 
Whhooohoo wat een lekkere duistere track weer... angstaanjagend... komt ook door de vervormende stemmen... je hoort niet wat er gezegd wordt maar je hoort nog wel het timbre van een menselijke stem... spooky... Alsof mensen zijn ondergedompeld in een soort plakkend slijm en af en toe lucht happen en schreeuwen... Gave track weer!!
 
Whhooohoo wat een lekkere duistere track weer... angstaanjagend... komt ook door de vervormende stemmen... je hoort niet wat er gezegd wordt maar je hoort nog wel het timbre van een menselijke stem... spooky... Alsof mensen zijn ondergedompeld in een soort plakkend slijm en af en toe lucht happen en schreeuwen... Gave track weer!!

dank eddie, de vervormde stemmen zijn... uit de analog device en klinken als stemmen.... ik heb een stem vocal gebruikt voor een ander geluid, dat totaal niet als een stem klinkt.

mooi beschreven dank! spooky! yeah!

Lange tijd was ik hier afwezig op het forum, nu weer terug. Fijn om weer muziek van jou te horen! :)

dank! blij dat je geniet en weer terug bent!

It's DARK, Misty, creepy, yeah 8D

:okdan:

dark, misty, creepy..... i like that! thnx!
 
weeral goed gedaan, de sfeer die je oproept, dat is heel goed gelukt.
Ik vind het echter te lang duren. Na 3 minuten begon mijn aandacht wat te vervliegen...
Ciao, ToAd
 
weeral goed gedaan, de sfeer die je oproept, dat is heel goed gelukt.
Ik vind het echter te lang duren. Na 3 minuten begon mijn aandacht wat te vervliegen...
Ciao, ToAd

ja het arrangement is live gemaakt in live. ik wilde al mogelikheden er in hebben, wel op gevoel gedaan. de meningen zijn wat verdeeld erover. ik ben intern verdeeld. het zijn krachtige sounds, ik heb besloten deze versie te laten bestaan en een variant te maken, die beter, of anders in elkaar zit, wellicht met zang, of geblêer....

maar dank! O Groote OOr!
 
Lekker duister 8D
Op z'n tijd heerlijk!
 
Back
Top