Dubsteppy modular jam (geen brostep) met video

SB-SIX

Ouwe rot
Lid sinds
3 januari 2013
Berichten
4.147
Videootje gemaakt van een leuke jam op de modular. Doel was iets origineels te maken, en dit ontstond er tijdens het uitproberen van een nieuwe module "Fracture" van WMD. Deze maakt hele koele organische granular geluiden, zoals claps, brekend glas dat soort dingen. Ik heb ook wat tekst en uitleg in de video gestopt. Wie weet vind iemand het interessant/leuk/mooi/handig/etc

http://www.youtube.com/watch?v=REhVRiNyxeQ

 
Heel vet, mooie sounds bij elkaar! Zoals ik op yt al aangaf had ie van mij nog wel even door mogen gaan :)
 
Ja man, zoals ik schreef op YT.. Hij is zeer vet, ook mooi om te zien al die draadjes, knopjes en lichtjes.. Moet je daar nou Wiskunde voor kennen ? :)
 
Dit is echt waanzinnig!! Niet alleen de track, niet alleen de modular en niet alleen je performance... alles! Leuk om te zien. Dit is nu het tweede filmpje deze week dat ik zie van een modular performance en ik kan er geen genoeg van krijgen. Bedankt voor het delen... en trek je niet teveel aan van de "te kort" comments... ik vind het ook "te kort"... maar zelfs als je een performance van twee uur gedaan had zou ik nog zeggen "wel een beetje kort".... kan er geen genoeg van krijgen.

Ik vind die geluiden heel erg gaaf trouwens die kraakjes en brekend glas enzo... passen er zo prachtig in. Heel erg gaaf. Ga ik ook eens proberen.
 
Back
Top