Electro

egres

Hardwarepolitie
Lid sinds
16 februari 2011
Berichten
6.394
Locatie
Synthcity
Mix moet verder afgesteld worden (wanneer de oren frisser zijn),en track misschien iets langer maken.
 
Erg goeie percussie, ritmisch en experimenteel, hou ik wel van. Veel succes ermee, en ja, hij mag gerust wat langer, maar dan ook wat afwisselen.. Grtz, Gloomy o/
 
Ja dit klinkt nu al heel erg vet. Ik houd hier wel van. Lekkere eigenwijze muziek. Einde mag van mij minder abrupt maar he, misschien hoort dat wel bij eigenwijze muziek :-) Hoedje af.
 
Dik weer. Alleen mag er nog wel een staccato 101 met repeat notes onder in het mid laag. Nu is het wat te fladderig. Er moet een soort synth groove in dus.

En meer stripped down. Dan zou ie zo in deze set passen: https://youtu.be/BVkRpNigoXA
 
Dik weer. Alleen mag er nog wel een staccato 101 met repeat notes onder in het mid laag. Nu is het wat te fladderig. Er moet een soort synth groove in dus.

En meer stripped down. Dan zou ie zo in deze set passen: https://youtu.be/BVkRpNigoXA

Ja mee eens vind ik ook dat er een soort sequence in moet,nog niet gevonden dat past,het is de 2de versie van het nummer, al de vorige was nog meer fladderig
 
Ja mee eens vind ik ook dat er een soort sequence in moet,nog niet gevonden dat past,het is de 2de versie van het nummer, al de vorige was nog meer fladderig

Zo is de track te druk om er nog wat bij te doen. Dus alleen strippen tot de beats, 1 element voor sfeer/key er inhouden en dan kijken of je zo’n staccato mid/basslijn bij kan, voor andere gedeeltes in het nummer. Want hij mag best af en toe fladderig zijn in de track maar niet de hele tijd.

Zit er al sub in? Kan ik niet goed horen op mijn iPhone. Zo niet dan zou dat ook kunnen i.p.v. zo’n ‘groove’ mid/basslijn.
 
Ja hij idd druk,er zitten wat sfeermakers sounds in die spectrum opslorpen,cymbalen met flanger er op etc,als ik die weghaal veranderd het echter te fel de sfeer wat ik niet wil.

Ja er zit heel laag evil sub in,moet je 15'' of subwoofer voor hebben om te horen.

Het is al een remix,de oorspronkelijke is met dezelfde subs er in maar zonder de mid/basslijn die er nu inzitten,verder zitten er 2 Hi-Q pulse grooves er bij,dat maakt dat die zo druk is,maar ik vind het wel lekkere sfeer hebben.

Ik zal nog moeten klooien tot er een goede balance is.
 
Back
Top