Electro

egres

Hardwarepolitie
Lid sinds
16 februari 2011
Berichten
6.394
Locatie
Synthcity
Kort maar heftige track van een poos terug,electro met een Detroit techno bassline.

Ik ben er niet zo blij mee,ik vind de melodieriff er in wat lullig,ik weet niet of dat dit zo overkomt en hem op een album erbij zou opzetten(?),ik ben hem onderdussen ook al meer als beu gehoord,de programmatie was nogal intens werk.
Ben in ieder geval met een remix mee begonnen die helemaal anders en donkerder klinkt.
 
Nou ik vind 'm vet! Super energieke track en originele, gave sounds.
Enige mindere puntje vind ik dat resonante geluid bij 0:41 dat een paar keer herhaalt en later nog een keer. Dat voegt m.i. niet zoveel toe; ik zou er iets anders voor in de plaats doen.
 
Ik kan er niet echt iets over opmerken, klinkt nogal 90's. Ik kijk uit naar de donkere remix :D - hopelijk met een langere break en wat meer claps of rims
 
Ik vind um ook super vet hoor! Hier mag je meer dan tevreden mee zijn, zeer dansbaar in ieder geval. Dat van die melodie... ik herken ut wel ,je hebt hem gewoon zelf 100.000 keer gehoord en dan ga je twijfelen, maar er is nix mis mee hoor, ja repeterend en simpel, maar dat mag best in dit genre, juist die repetering en niet te moeilijk doet het lekker op de dansvloer!
 
Nou ik vind 'm vet! Super energieke track en originele, gave sounds.
Enige mindere puntje vind ik dat resonante geluid bij 0:41 dat een paar keer herhaalt en later nog een keer. Dat voegt m.i. niet zoveel toe; ik zou er iets anders voor in de plaats doen.

ja vind ik ook storend nu,toen ik met de track gestart was vond ik het wel goed,als die niet goed is moet er iets anders in het arrangement in ieder geval
 
In de '90-s vond ik dit geen muziek... Tegenwoordig bevalt het me wel.. :-)

:biertje:
 
Back
Top